Zormin skrev:2361664Vadstena idag någon?
Jag hänger gärna på ...
Neutral skrev:2361875McDonalds, Vallarondellen, 18.00?
Det blir kanon.Neutral skrev:2361875McDonalds, Vallarondellen, 18.00?
Var det inte den du åkte i då? Jag hörde att en av er åkte så långsamt att det var omöjligt att hålla balansen. Som tur var räddade han hojen med att offra benet.Babar skrev:2363444på småvägar jag inte sett eller hört talas om innan.. Helskoj åktur.. Nästa gång ska jag dock påminna mig själv att åka i långsamma gruppen..
Neutral skrev:2363608Var det inte den du åkte i då? Jag hörde att en av er åkte så långsamt att det var omöjligt att hålla balansen. Som tur var räddade han hojen med att offra benet.
rozen skrev:2366872"Nollning i Linköping
Hejsan!
Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri som anordnar nollningen och skulle behöva hjälp av 12 st coola hojar att göra en asgrym entré inför alla nya ekonomstudenter. Det rör sig bara om 1 timme och vi skulle vara enormt tacksamma om det var några som skulle tycka det var kul att hjälpa oss.
Det är måndag den 21/8 runt 20.00.
Mvh/ Hannes
Elin Players
Linköpings Universitet"
Testar denna tråd kanske går bättre? Ställ upp nu tycker jag allt... Klart ni ska hjälpa players... Här finns orgninal tråd
Vill bara meddela att ER6:an heter Ninja 650R i USA...så det så...hrm.RuffRyder skrev:2366954Neutral, kan du inte gatfixa din ninja tills dess?
Jag har innebandyträning kl 21 på måndagar. Om man kan få en garanti på att man kan dra 20:30. Vill inte bli allt för sen till träningen...rozen skrev:2366872Det är måndag den 21/8 runt 20.00.
rozen skrev:2366872"Nollning i Linköping
... Klart ni ska hjälpa players...
Dojan skrev:2369599Klart jag gör, trots att man är gammal teknolog Har ju fortfarande krypavstånd från herrgårn.
Hänger på mitt slipon också så man inte låter som en symaskin när vi ska sätta respekt i nollorna
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|