Linköping / Norrköping

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
Skit! Jag vill också dyka upp! Men nee, här har man lovat att skjutsa systersdöttrarna kl 18 ist!! :mad:

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
vadstena tur och retur,,

på småvägar jag inte sett eller hört talas om innan.. Helskoj åktur.. Nästa gång ska jag dock påminna mig själv att åka i långsamma gruppen.. :rolleyes:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Babar skrev:
2363444 på småvägar jag inte sett eller hört talas om innan.. Helskoj åktur.. Nästa gång ska jag dock påminna mig själv att åka i långsamma gruppen.. :rolleyes:
Var det inte den du åkte i då? Jag hörde att en av er åkte så långsamt att det var omöjligt att hålla balansen. Som tur var räddade han hojen med att offra benet. :tungan

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Neutral skrev:
2363608 Var det inte den du åkte i då? Jag hörde att en av er åkte så långsamt att det var omöjligt att hålla balansen. Som tur var räddade han hojen med att offra benet. :tungan

Hamnade av nån mysko anledning i extra snabba gruppen. Där var det tempo a'la Lemmy...:yoparty Håller mig till annars till medelgruppen med maxtempot "klararfortfarandepreciskörkortet*. En av er av vilken alltså inte var jag. :notme Enda incidenten för min del var framhjulssläpp i tvärkurva utan vurpa.. Hans hångeltur med hojen kanske berodde på jag körde åttor med honom.. förvåningen möta mig i motsatt riktning på vägen blev för stor..;)

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
"Nollning i Linköping

Hejsan!

Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri som anordnar nollningen och skulle behöva hjälp av 12 st coola hojar att göra en asgrym entré inför alla nya ekonomstudenter. Det rör sig bara om 1 timme och vi skulle vara enormt tacksamma om det var några som skulle tycka det var kul att hjälpa oss.
Det är måndag den 21/8 runt 20.00.

Mvh/ Hannes
Elin Players
Linköpings Universitet"

Testar denna tråd kanske går bättre? Ställ upp nu tycker jag allt... Klart ni ska hjälpa players... Här finns orgninal tråd

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Ruff Ryders kommer

rozen skrev:
2366872 "Nollning i Linköping

Hejsan!

Vi är ett gäng som är med i ekonomernas festeri som anordnar nollningen och skulle behöva hjälp av 12 st coola hojar att göra en asgrym entré inför alla nya ekonomstudenter. Det rör sig bara om 1 timme och vi skulle vara enormt tacksamma om det var några som skulle tycka det var kul att hjälpa oss.
Det är måndag den 21/8 runt 20.00.

Mvh/ Hannes
Elin Players
Linköpings Universitet"

Testar denna tråd kanske går bättre? Ställ upp nu tycker jag allt... Klart ni ska hjälpa players... Här finns orgninal tråd

Ska man svara i denna eller andra tråden då? Vi kör vidare här tycker jag eftersom den är mest besökt (skriver notis om det i andra tråden).

Ruff Ryders ställer upp... jag ska försöka få med galningarna. Det låter skoj :) Kanske inte nån grym entré a la helikopterlandning men inte så illa väl med lite coola sporthojar. Kan vi droppa av de vi ska skjussa med en stoppie? :D
JoUh, Zormin.. räknar kallt med er. Check your calendars!
Såg också att Ozzie och brorsan dyker upp! Neutral, kan du inte gatfixa din ninja tills dess? Eventuellt kan B-boy ställa på sin hoj också... jaja vi får se.

Peace!

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
RuffRyder skrev:
2366954 Neutral, kan du inte gatfixa din ninja tills dess?
Vill bara meddela att ER6:an heter Ninja 650R i USA...så det så...hrm.

Jag kan väl köra din hoj så att det inte sker några olyckor inför alla söta studentskor. :tuttar :D

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
rozen skrev:
2366872Det är måndag den 21/8 runt 20.00.
Jag har innebandyträning kl 21 på måndagar. Om man kan få en garanti på att man kan dra 20:30. Vill inte bli allt för sen till träningen...

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
man får väl ställa upp lite ;)
ska det va börnisar osånt också? ifall man ska sätta på nåt gammalt slicks o göra slut på ordentligt? (har några till övers ifall nån annan vill kränga om innan dess också...)

Ska man samlas upp nånstans innan?

hannesjanzen

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
kawazaki ninja
Hejsan!
Vad kul att det är så många som vill ställa upp. Det som gäller är följande, Vi ska som sagt göra en entré inför nollorna utanför Herrgårn i ryd. Detta ska ske måndag den 21 aug kl 19.30 och då skulle vi behöva hjälp av minst 12 st hojar som kan köra fram oss dit. Det vore grymt om det var några som åkte före och brännde lite gummi och showade loss lite. Ni får gärna köra upp på bakdäcket och trixa lite om ni vill det. Men hur många hojar skulle ni i Ruff Ryders kunna få fram?

/ Hannes
Elin Players

Dojan

#41 R600
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
R6-06
rozen skrev:
2366872 "Nollning i Linköping

... Klart ni ska hjälpa players...

Klart jag gör, trots att man är gammal teknolog:) Har ju fortfarande krypavstånd från herrgårn.
Hänger på mitt slipon också så man inte låter som en symaskin när vi ska sätta respekt i nollorna :D

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
Dojan skrev:
2369599 Klart jag gör, trots att man är gammal teknolog:) Har ju fortfarande krypavstånd från herrgårn.
Hänger på mitt slipon också så man inte låter som en symaskin när vi ska sätta respekt i nollorna :D

haha det är gött! Tur att inte hatet mellan "gammla" filfackare och gammla teknologer inte är allt för stort! ;)

Dags att skriva lista?

1. Håkan
2. Zormin
3. Dojan
4. Ruffrider
5. JoUh?
6. Neutral?
.... fler från Ruffriders pojkarna?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS