Linköping / Norrköping

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Superduke 05
Flyttat tillbaks, pluggat klart, fått jobb, innehar körkort och skaffat hoj igen =)

Hoj nr 2 är tjejens bästa kompis. För henne är dock ett krav att det är i närheten av Abiskorondellen, vilket kan bli svårt.

Säg från o med påsk och säsongen ut. Kostnad beror väl lite på vilket utrymme, men räknar inte med att ha något större utan bara förvaring när man inte kör.
Har du något intressant?

/Johan

Har två st mc-platser uppe på T1 i varmgarage, kan nog klämma in en hoj till :) Skicka ett PM vid intresse!

Söker även någon att åka bakpå under våren :) Lappen utlånad till staten tills slutet av juni. Vill inte missa allt det roliga!

JohanR1

Väntar på andra tider
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
HW: Jag hör av mig...

MrMadMax: Tack för tipset om Stångåstaden.

.luzt: Låter bra, hör av mig.

/Johan

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Är det någon som är trött på att vara arbetslös?

Jag tror bestämt det börjar köra ihop sig lite!!!

/HW

Flerko

Hojåkare
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Längtar efter en VTR FIRESTORM
MC-parad på Valborg?

Hej!

Jag har köpt min första hoj nu och är sugen på att delta i MC-paraden som körs från LKPG till Skänninge på Valborg. Var startar paraden och vilken tid börjar vi?
Vore skitkul att köra med er alla!

Mvh Erik

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Hej!

Jag har köpt min första hoj nu och är sugen på att delta i MC-paraden som körs från LKPG till Skänninge på Valborg. Var startar paraden och vilken tid börjar vi?
Vore skitkul att köra med er alla!

Mvh Erik

Se till vara på plats i tid. Hitta en plats nära grinden där du kör in. Då kommer ut tidigt i kortegetåget. Gamla Biltema ligger mitt emot Max hamburgare.

Infon nedan är hämtade från hemsidan för SMC Östergötland
30 april
Valborgskortege mellan Linköping och Skänninge. Planerad start vid gamla Biltema parkeringen i Linköping ca 19.00. Vid frågor ring Börje Pettersson 0703-83 00 69.

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Hoj
*S Å L D*
Det blir att åka kortegen för första gången i år.. Jag har bara åkt med far innan men i år blir det att åka själv, fast bara fram till vikingstads-rondell:)

Flerko

Hojåkare
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Se till vara på plats i tid. Hitta en plats nära grinden där du kör in. Då kommer ut tidigt i kortegetåget. Gamla Biltema ligger mitt emot Max hamburgare.

Infon nedan är hämtade från hemsidan för SMC Östergötland
30 april
Valborgskortege mellan Linköping och Skänninge. Planerad start vid gamla Biltema parkeringen i Linköping ca 19.00. Vid frågor ring Börje Pettersson 0703-83 00 69.

Jag tackar och bockar för tipsen! Vad är tidigt? En timme innan? Det ska bli kul! Det brukar vara ganska kyligt va? Man får ta o klä sig ordentligt.

Babar

bromskloss
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
Honda CBR
Jag tackar och bockar för tipsen! Vad är tidigt? En timme innan? Det ska bli kul! Det brukar vara ganska kyligt va? Man får ta o klä sig ordentligt.

Är du där en timme innan går det välja vraka fritt för plats. De flesta trillar in från 1830 och framåt. kuligt kan det bli. Resan ut brukar va helt ok, men hem sen i mörker utan värmande sol kan va desto värre.

Flerko

Hojåkare
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
MC-åkning i helgen!

Gött! I helgen har de lovat fint väder så då åker pärlan ut ur garaget för en tur i vårvädret! Ska bli gött att gasa av sig lite! Men det blir nog ganska lugn åkning med tanke på allt rullgrus på vägarna o så....men men....det är gött att komma ut lite!!! Nån mer som ska åka i helgen?

Dogge26

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
R6 streetfigther.Husqvarna 610sm*såld* -06,Gsxr 1000 -08,R6 -06 Race kittad*såld*,Ktm 660 *Stulen* -06,R6 -99*såld*
Har varit ute och rastat rettan idag blev närmare 10mil skönt....blir en sväng i morrn med

Flerko

Hojåkare
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Var ute ett par timmar med "Gröna Skurken" idag. Det var nice som satan!
Lite kyligt dock men glädjen övervann det! Hoppas det blir fint väder i veckan för då blir det en längre sväng!

Berra_83

Per
Gick med
12 May 2005
Hoj
ett par r6:0r
Åkning imornkväll? 27/3 Jag är tokigt sugen! Är roligare att åka flera å vädret uppmanar till körning!!

Samling McD vallarondellen 5? Finns något intresse?

/Per

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Åkte Björsäter - Vårdsberg idag, det var ju helt gudomlig ny asfalt hela vägen!

Varför har ingen meddelat detta? Det är ju grovt tjänstefel / försummelse att hålla inne med sådan information :mad:

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
Åkte Björsäter - Vårdsberg idag, det var ju helt gudomlig ny asfalt hela vägen!

Varför har ingen meddelat detta? Det är ju grovt tjänstefel / försummelse att hålla inne med sådan information :mad:

Det låter ju osm en fin väg, är det "små vägs typ" eller mer "motorväg"???

tänkte höra som i norrköpings tråden:

nu har det varit fint väder länge och nu måste det bli liv i denna tråd igen. :tuttar
någon som skall åka i helgen?

roligare ju fler man blir.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...