oXydex skrev:Jag har viss flextid så från runt 15 kan jag komma ifrån iaf så hoj(ta) till
/oxydex
Kanoners! Ska ner till en kompis på däckhuset på torsdagsmorgonen så ska han få smäcka på de nya gummina för en ringa slant

oXydex skrev:Jag har viss flextid så från runt 15 kan jag komma ifrån iaf så hoj(ta) till
/oxydex
RuffRyder skrev:Kanske en trip till Norsholm imorn torsdag? Inte varit där iår än.
Va säger ni?
RuffRyder skrev:Idag kl.18:30 samling vid Shell Braskens Bro för dem som vill hänga med till Norsholm.
addexxx skrev:Jag försöker va där till 18:30, vi ses!
Hoppas INNERLIGT att mina delar kommer imorron. Då kommer det bli åka av. Det jobbigaste med att vurpa är inte smärtan i kroppen eller hålet i plånboken...det är tiden man måste vänta på reservdelar.Neutral skrev:Åka i helgen?![]()
Zormin skrev:Hoppas INNERLIGT att mina delar kommer imorron. Då kommer det bli åka av. Det jobbigaste med att vurpa är inte smärtan i kroppen eller hålet i plånboken...det är tiden man måste vänta på reservdelar.![]()
Zormin skrev:Hoppas INNERLIGT att mina delar kommer imorron. Då kommer det bli åka av. Det jobbigaste med att vurpa är inte smärtan i kroppen eller hålet i plånboken...det är tiden man måste vänta på reservdelar.![]()
Jag var och hälsade på pärlan nyss när jag hämtade mina reservdelar. Tjoho! I eftermiddag blir det mekning. Sen ska jag köra natten lång.Neutral skrev:Min pärla är inne för lite blodtransfusion m m.Ha så kul i finvädret.
Åka i helgen?![]()
Perfa att få grejerna innan helgen. Säg till om du vill ha mekhjälp. Du kunde förresten ha tagit min manual hos Claes om du vetat om det för jag lämnade den där.Zormin skrev:Jag var och hälsade på pärlan nyss när jag hämtade mina reservdelar. Tjoho! I eftermiddag blir det mekning. Sen ska jag köra natten lång.
Ska vi bestämma nån tid imorron? Vi kanske ska ta det frammåt kvällen då det inte är lika stekhett? Då hinner man nämligen med att åka till Bergs slussar och kolla på ..eh.. båtarna också under dagen.
Neutral skrev:Perfa att få grejerna innan helgen. Säg till om du vill ha mekhjälp. Du kunde förresten ha tagit min manual hos Claes om du vetat om det för jag lämnade den där.
Jag är också intresserad av...eh...båtar.
Jag visste inte att du var sån!Syss skrev:Det var ju himla synd att jag ska upp till Stockholm nu igen då... Annars hade man ju inte bangat att titta på lite båtar.![]()
Man vill ju gärna se om det ligger någon fin Princess inne, exempelvis.![]()
ozto skrev:Jag sticker ut o åker nu iaf.. tänkte försöka lära mig köra på bakhjulet utan att vurpa... hmmm går det?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |