ozto skrev:bra.. mantorp får det bli... vid moblia.. jag tankar nog på preeem sen kommer jag upp till hydro där...! syns där snart då!
Tackar för rundturen med massor med nya vägar för mig. Framför allt så hade jag inte varit på Smultronstället innan och det var definitivt en upplevelseNeutral skrev:Vi hade världens dag alltså! Kanonväder men lyckades uppsöka skugga på alla pausställen så det blev inte för varmt. Provade ny fetingglass på Smultronstället, massor med folk var det där. Sedan skulle vi åka upp mot färjan vid Bråviken på några småvägar men blev lurade av en annan färjeskylt (Stegeborg) så vi hamnade i Söderköping igen. Men skam den som ger sig så påt igen bara och nu hittade vi rätt så det blev en fin stund på cafét på norra sidan av Bråviken. Sedan lite gassning via Skärblacka hem igen. 20 mil totalt i kanonväder och gott sällskap (Black Adder och Zormin).
RuffRyder skrev:Några som vill hänga med på en tur snart? Ska nog åka vid 18-19 tiden tänkte jag.
Bjork skrev:hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
intresset var inte på topp i nrkpg tråden så jag provar med vår kompetenta grannstad linköping med.
om det inte finns intresse här heller undrar jag om det händer nåt anat roligt under veckan man kan haka på???
Bjork skrev:hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
intresset var inte på topp i nrkpg tråden så jag provar med vår kompetenta grannstad linköping med.
om det inte finns intresse här heller undrar jag om det händer nåt anat roligt under veckan man kan haka på???
Super Blackbird skrev:Bra förslag, jag är sugen!
Vart var Petmalm på väg igår då? shell mantorp vid 19:00!
Bjork skrev:låter väl bra, bara skrapa ihop några fler. nån som har någon bra sjö?
vi har ju ågelsjön och sen en tripp till oscarshäll för kafferast, det är vad jag kan erbjuda om inte skärgården lockar. dock lite dålig väg dit.
(arkösund)
hade tänkt mig under dagen typ mellan 10-14 eller nåt.
Neutral skrev:Jag visste inte att du var sån! Båtintresserad alltså.
Syss skrev:Tja, om jag kollar på båtarna så kan ju ni kolla på ... båtarna?
Blir det någon ny båtskådningstur? Eller något annat för den delen? Jag är gärna på, men inte fan på tisdagar, det är ju Sviestad då...
petmalm skrev:onsdagar ä bra i Vadstena där finns massor av båtar då
glenoyne skrev:Då tycker jag vi drar dit på onsdag! Har inte varit där i år ännu.
MVH Martin
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |