Linköping / Norrköping

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
bra.. mantorp får det bli... vid moblia.. jag tankar nog på preeem sen kommer jag upp till hydro där...! syns där snart då!
 

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Söderköping
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
ozto skrev:
bra.. mantorp får det bli... vid moblia.. jag tankar nog på preeem sen kommer jag upp till hydro där...! syns där snart då!


Ha en trevlig resa!!

Själv ska jag grilla och dricka lite pilsner :fyllisar

MVH Martin
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Vi hade världens dag alltså! :banana Kanonväder men lyckades uppsöka skugga på alla pausställen så det blev inte för varmt. Provade ny fetingglass på Smultronstället, massor med folk var det där. Sedan skulle vi åka upp mot färjan vid Bråviken på några småvägar men blev lurade av en annan färjeskylt (Stegeborg) så vi hamnade i Söderköping igen. :D Men skam den som ger sig så påt igen bara och nu hittade vi rätt så det blev en fin stund på cafét på norra sidan av Bråviken. Sedan lite gassning via Skärblacka hem igen. 20 mil totalt i kanonväder och gott sällskap (Black Adder och Zormin). :tummenupp
 

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Hemma
Hoj
R1
Neutral skrev:
Vi hade världens dag alltså! :banana Kanonväder men lyckades uppsöka skugga på alla pausställen så det blev inte för varmt. Provade ny fetingglass på Smultronstället, massor med folk var det där. Sedan skulle vi åka upp mot färjan vid Bråviken på några småvägar men blev lurade av en annan färjeskylt (Stegeborg) så vi hamnade i Söderköping igen. :D Men skam den som ger sig så påt igen bara och nu hittade vi rätt så det blev en fin stund på cafét på norra sidan av Bråviken. Sedan lite gassning via Skärblacka hem igen. 20 mil totalt i kanonväder och gott sällskap (Black Adder och Zormin). :tummenupp
Tackar för rundturen med massor med nya vägar för mig. Framför allt så hade jag inte varit på Smultronstället innan och det var definitivt en upplevelse :tummenupp
Det var en kanononeftermiddag med trevligt sällskap och fantastiskt väder och upplevelsen när vi står på färjan och skepparen försöker förklara vart vi var på väg var obetalbar (vi fattar inget eftersom vi tror att vi är på ett helt annat ställe och att vi åker norrut istället för söderut :confused: ). Som tur är kan man inte köra fel en sådan eftermiddag utan det blir bara nya vägar att utforska :)

/ Stefan
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Några som vill hänga med på en tur snart? Ska nog åka vid 18-19 tiden tänkte jag.
 

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Söderköping
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
RuffRyder skrev:
Några som vill hänga med på en tur snart? Ska nog åka vid 18-19 tiden tänkte jag.


Har precis varit ute en sväng efter första!! tvätten för året.

Vad sägs om Vadstena på onsdag??

MVH Martin
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Vi kommer vara på köpetorprakan vid 19 och öva lite (inte wheelies - en polare övningskör), ifall nån vill dit.
Peace!
 

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Runt Mantorp
Hoj
Daytona 675
Värst vad ni turar..... Själv har jag idag iförd bikini, gummistövlar och gummihandskar (låter nästan lite kinky :hihi ) tvättat vårt garage med mögelmedel inför ommålningen som är vårt första semesterprojekt.

Jag och sambon hänger gärna med om det blir Vadstena på Onsdag. Jag har nog dock gamla Bettan då jag inte fått den andra åter efter min marksyning.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Tänkte vi skulle dra ihop folk och åka bada på Tisdag!

hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
intresset var inte på topp i nrkpg tråden så jag provar med vår kompetenta grannstad linköping med.

om det inte finns intresse här heller undrar jag om det händer nåt anat roligt under veckan man kan haka på???
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Bjork skrev:
hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
intresset var inte på topp i nrkpg tråden så jag provar med vår kompetenta grannstad linköping med.

om det inte finns intresse här heller undrar jag om det händer nåt anat roligt under veckan man kan haka på???

Åka och hitta en sjö för att slappa i solen är jag inte sen att hänga på (om inget strular till sig och stör mina planer igen) Beachvolly bangar jag nog dock. Spelade fotboll häromdagen när vi utmanade några ungdomar när vi va i sätravallen och har inte kunnat gå normalt sen dess ;)

Grym träningsvärk och ont i fotsulan :confused: :va Fotboll barfota va visst inte så smidigt =)

Onsdag är jag oxå med. Vadstena har jag inte sett än i år :)

/oXydex
 

Super Blackbird

prospect
Gick med
8 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 1100 XX Blackbird
Bjork skrev:
hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
intresset var inte på topp i nrkpg tråden så jag provar med vår kompetenta grannstad linköping med.

om det inte finns intresse här heller undrar jag om det händer nåt anat roligt under veckan man kan haka på???

:banana Bra förslag, jag är sugen! :banana

Vart var Petmalm på väg igår då? shell mantorp vid 19:00!
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Super Blackbird skrev:
:banana Bra förslag, jag är sugen! :banana

Vart var Petmalm på väg igår då? shell mantorp vid 19:00!

låter väl bra, bara skrapa ihop några fler. nån som har någon bra sjö?
vi har ju ågelsjön och sen en tripp till oscarshäll för kafferast, det är vad jag kan erbjuda om inte skärgården lockar. dock lite dålig väg dit.
(arkösund)
hade tänkt mig under dagen typ mellan 10-14 eller nåt.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Bjork skrev:
låter väl bra, bara skrapa ihop några fler. nån som har någon bra sjö?
vi har ju ågelsjön och sen en tripp till oscarshäll för kafferast, det är vad jag kan erbjuda om inte skärgården lockar. dock lite dålig väg dit.
(arkösund)
hade tänkt mig under dagen typ mellan 10-14 eller nåt.

Ok då va det tack och gonatt för mig då. Jobbar sista veckan nu innan semestern
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Neutral skrev:
Jag visste inte att du var sån! :jisses Båtintresserad alltså. :tungan


Tja, om jag kollar på båtarna så kan ju ni kolla på ... båtarna? :tungan
Blir det någon ny båtskådningstur? Eller något annat för den delen? Jag är gärna på, men inte fan på tisdagar, det är ju Sviestad då... :7peta
 

petmalm

Peter
Gick med
13 May 2005
Ort
Linköping
Hoj
FZR 1000
Syss skrev:
Tja, om jag kollar på båtarna så kan ju ni kolla på ... båtarna? :tungan
Blir det någon ny båtskådningstur? Eller något annat för den delen? Jag är gärna på, men inte fan på tisdagar, det är ju Sviestad då... :7peta

onsdagar ä bra i Vadstena där finns massor av båtar då
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top