mencken skrev:Kanon! Då syns vi imorgon med andra ord...
Neutral skrev:I dag var det varmt på Sviestad. 8 pass och drygt 20 mil blev det.
Det var trafikövning hela dagen fast lite special. En medel, en snabb och en licensgrupp. Medel och snabb körde som vanlig trafikövning och licens körde som vanlig RR-träning. Klockan 17.00 började sedan ordinarie RR-träning, ganska glest med folk var det då.glenoyne skrev:Körde du på "vanliga" träningen?? Får man det med gathoj?
Neutral skrev:Det var trafikövning hela dagen fast lite special. En medel, en snabb och en licensgrupp. Medel och snabb körde som vanlig trafikövning och licens körde som vanlig RR-träning. Klockan 17.00 började sedan ordinarie RR-träning, ganska glest med folk var det då.
Jag kommer att vara där, verkar som vi blir ett rejält gäng.glenoyne skrev:OK, ses vi imorgon vid Mcdonalds Valla, 18.00 för färd till Vadstena?
MVH Martin
Neutral skrev:Jag kommer att vara där, verkar som vi blir ett rejält gäng.
kungko skrev:ja kommer å får bergis med mig ett par medmäniskor...kanske kommer in till stan å hänger mä hela vägen annars står ja i mantorp å ser tuff ut...
c ya över där....
kungko skrev:ja kommer å får bergis med mig ett par medmäniskor...kanske kommer in till stan å hänger mä hela vägen annars står ja i mantorp å ser tuff ut...
c ya över där....
petmalm skrev:mmmmmmmmmm..... såg en BMW med två dårar ??? :kocko
oXydex skrev:Hehe för faan Peter är det sådär man hälsar nytt folk välkomna till tråden
Syns ikväll gott folk. Ska bara spänna kedjan och tvätta av bakdäcket efter jobbet så man slipper skämas
/Stefan
petmalm skrev:i normala fall så hade jag inte det.... men i det här fallet så var det befogat
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|