Linköping / Norrköping

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Fler kort...

Bifogat

• 20050713(008).jpg
    20050713(008).jpg
    124.9 KB · Visningar: 99
  • 20050713(009).jpg
    20050713(009).jpg
    128.2 KB · Visningar: 99
  • 20050713(010).jpg
    20050713(010).jpg
    129 KB · Visningar: 103
  • 20050713.jpg
    20050713.jpg
    125.5 KB · Visningar: 101

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
RuffRyder skrev:
Slutligen Neutral, ska man stå i bilkö när man inte behöver (ut ur Vadstena)? ;) OK Jag och Paul hade extra bråttom iofs...
Jag gjorde som ni minuten senare då motortempen började bli lite hög (gör alltid så om jag har bråttom till Sviestad t ex). Det var efter det jag tappade bort alla... :rolleyes:

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Det var en toppentrevlig kväll! Ni måste bara lära er att ta hänsyn till dom som inte kan åka så fort! :rolleyes: Får väl ta och dreva upp skiten lite så man slipper varva så mycket i fortsättningen... :)

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
mencken skrev:
Det var en toppentrevlig kväll! Ni måste bara lära er att ta hänsyn till dom som inte kan åka så fort! :rolleyes: Får väl ta och dreva upp skiten lite så man slipper varva så mycket i fortsättningen... :)

Vi cruisade väl i 120 på vägen dit iaf. Det är vilotempo även för en XR (haft en 600 själv)

Fast å andra sidan har du drevat om den för att enbart köra inne i stan och vinna vid rödljus så ... ;)

/Stefan

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Den håller för att varvas, det är mest åkkomforten som blir lite lidande! :)

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Blackadder, var det inte du som tog några kort också? Den utanför McD när vi fick LEEEE :D

Lägg upp! :)

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
RuffRyder skrev:
Blackadder, var det inte du som tog några kort också? Den utanför McD när vi fick LEEEE :D

Jodå. Problemet är att jag är på jobbet och kameran är hemma så det blir ikväll.

Så ni får vänta några timmar till.

craffe

Craffe
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
KTM 990 Supermoto -08
Ja mä vill!

NU har jag semester, så nu kan jag oxå följa med.
Det va inget irriterande alls att läsa om hur bra ni hade haft det när jag själv jobbade söndag, måndag, tisdag och onsdag natt. TOLV-timmars dessutom *muttra*

Men nu får det va nog på dumheter i 4 veckor. Gapa när det är dags nästa gång, Trajjan behöver luftas!

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Vadstena 050713

RuffRyder skrev:

Eftersom jag inte har lärt mig att ta fram kameran oftare och ta kort blev det bara några få. De visar Linköpingsgängets med omnejd uppgång och fall.
1. Avfärdsdags från McD
2. Utökning av skaran i Mantorp
3. Utökning av skaran i Mantorp
4. De tappra som åkte via Borensberg på hemvägen.

Tackar för trevligt sällskap. Enda misslyckandet för kvällen var att jag inte hittade någon :nurse som kunde ta hand om min hals i Vadstena. Så det fick bli en whisky när man kom hem istället. Som tur är man fortfarande hes idag så man får ta en whisky ikväll också :banana

/ Stefan

Bifogat

• IMG_0058_1.jpg
    IMG_0058_1.jpg
    129.4 KB · Visningar: 80
  • IMG_0059_1.jpg
    IMG_0059_1.jpg
    95.7 KB · Visningar: 66
  • IMG_0060_1.jpg
    IMG_0060_1.jpg
    86.7 KB · Visningar: 72
  • IMG_0061_1.jpg
    IMG_0061_1.jpg
    93.9 KB · Visningar: 71

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Neutral skrev:
Har kommit hem från en till heldag på Sviestad och snart bär det av till Nürburgring. :banana
:7peta Du får lämna rapport sedan hur allt var eftersom det är en resa som kommer att göras i framtiden så tips är alltid intressant.

Ha en trevlig resa :hej

/ Stefan

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Jag tror inte för en sekund ni har haft det ett dugg bra på er utflykt. Det är bara avundsjukt snack, för att ni inte har haft förmånen att jobba inne på kontoret utan luftkonditionering i detta usla väder :arsele

petmalm

Peter
Gick med
13 May 2005
Hoj
FZR 1000
FZ1 skrev:
Jag tror inte för en sekund ni har haft det ett dugg bra på er utflykt. Det är bara avundsjukt snack, för att ni inte har haft förmånen att jobba inne på kontoret utan luftkonditionering i detta usla väder :arsele

du har säkert helt rätt :va
fast lite bra va det iallafall :tummenupp

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
streetcarsfest stockholm 29-31 juli?

har lagt samma tråd i norrköpings tråden,men förväntar mig kanske ingen större entusiasm där ifrån, därför vänder jag mig till mina älskade grannar oxå! :) (tänk er vad kul 20 sporthojar kan ha :banana )

undrade om nån är sugen på att följa med på bilutställning, i barkaby sthlm. 23-31 juli, kanske bara över dagen, eller fredag lördag?
finns det intresse så kan ni pm:a mig så drar vi ett gäng, kanske kan höra med folket i stockholm om vi kan träffas eller nåt? dom kan ju säkert bra och slöna vägar att åka på :banana
sen är det väl kul att åka ifran dom :hihi

kostnad= 150:- dagen 250:- fre och lördag
jag sticker iväg på partyresa i 4 dagar så det kanske tar ett tag innan jag svarar pga olika förtärda drycker :fyllisar :3freak
mvh martin

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Memmsan skrev:
Hoppas att ni har sjyssta hojvägar där nere i Linköping för jag fick precis veta att det är där jag kommer att spendera de närmaste 4,5 åren :yoparty

Kör förståndigt så ses vi där ute på vägarna :tummenupp

//Memmsan

Kul. Vad har du kommit på för något skoj då?

/Stefan

rozen

.:karatekissemiss:.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
nada =/
Memmsan skrev:
Hoppas att ni har sjyssta hojvägar där nere i Linköping för jag fick precis veta att det är där jag kommer att spendera de närmaste 4,5 åren :yoparty

Kör förståndigt så ses vi där ute på vägarna :tummenupp

//Memmsan

Flytta dig och plugga verkar det som? jag med iaf 1 år till en början! :fyllisar

Jag kommer bo vid storatorget! och har ingen aning om hur jag ska förvara min älskling på kvällarna??? :död tänkte ha hojen där tills ja slutet sept... mitten på okt, kanske... Ngn som har ngn bra ide? Har som en
"borggård" men man får ju inte köra motorfordon ngn stans där.. =( sen känns det inte bra att ha den utomhus...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln