Neutral skrev:Ska vi preliminärt säga 18.00 på McD Valla så åker vi "bakvägen" över Mantorp till Vadstena?
Neutral skrev:Ska vi preliminärt säga 18.00 på McD Valla så åker vi "bakvägen" över Mantorp till Vadstena?
petmalm skrev:onsdagar ä bra i Vadstena där finns massor av båtar då
Syss skrev:Låter bra! Jag är på!
Är förresten i Motala hela dagen... Kan man hänga på därifrån på nåt sätt?
petmalm skrev:ja antingen så åker du en sväng genom e-län eller så sluter du upp i Vadstena
Syss skrev:Jag hittar ingenstans (vete fan hur jag ska hitta till butikerna i Motala), men jag kan ju försöka satsa på Mantorp samtidigt med dig!
(Dit brukar jag ju hitta, så ofta som jag är där... )
petmalm skrev:det är helt ok å så slipper ja stå o vänta ensam på dom från lkpg
Syss skrev:Skitbra, då ska jag försöka komma ihåg att vara vid City Gross strax efter sex ons kväll!
Super Blackbird skrev:Bra förslag, jag är sugen!
Vart var Petmalm på väg igår då? shell mantorp vid 19:00!
Jo då, jag har ju redan tidigare sagt att vi hänger på. Vi bor om man tar vägen upp förbi Statoil Mantorp och sedan mot Normlösa, så vi skulle kunna ansluta till "Mobban", annars kanske vi tar en nöjeskörning in till Lkpg och möter upp där istället.petmalm skrev:hoppas bara att flera här runtikring kan få tummen ur ...... o komma dit ok
ninan skrev:Jo då, jag har ju redan tidigare sagt att vi hänger på. Vi bor om man tar vägen upp förbi Statoil Mantorp och sedan mot Normlösa, så vi skulle kunna ansluta till "Mobban", annars kanske vi tar en nöjeskörning in till Lkpg och möter upp där istället.
Oj, vad ni som skall köra på Sviestad kommer smälta iväg imorgon (sol och 30 grader imorgon med) men vad gör man inte för en hel dag på banan.
ninan skrev:Oj, vad ni som skall köra på Sviestad kommer smälta iväg imorgon (sol och 30 grader imorgon med) men vad gör man inte för en hel dag på banan.
ozto skrev:ja fy fan det kommer bli varmt i morgon...
Nae, måste varit någon annan. Just nu har jag ju Suzukin och sambon kör SP-1. Synes imorgon.petmalm skrev:åkte ni från mjölby i går kväll vi halv 10-10 ???
mencken skrev:En dum fråga men hänger man på med en neddrevad motard? Med andra ord, går det i sporthojstempo så man riskerar att tappa alla ventiler genom serviceluckorna eller går det sansat till?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|