Lira Moto GP2 ?

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
nomolas skrev:
Så var dagens lir avslutat! :)
Casca och Skorpan dominerar som vanligt =)
Casca hoppar runt på banan :va :yoparty

Här är dagens match :yoparty

App app app...lustigt denna gången också...så tar du skärmdumpen...precis när jag fått vätske-brist, träsmak i röven samt stela fingrar...och då du precis gått förbi mig i tabellen! :huvet :3freak

F-n man orkar juh bara ligga i typ 2-3 lopp sen e man i andra tankar. Tacka vet jag UT2k3...de kan man spela hur länge som helst.. :yoparty

/KaliZ

Skorpan

Guest
KaliZ skrev:
App app app...lustigt denna gången också...så tar du skärmdumpen...precis när jag fått vätske-brist, träsmak i röven samt stela fingrar...och då du precis gått förbi mig i tabellen! :huvet :3freak

F-n man orkar juh bara ligga i typ 2-3 lopp sen e man i andra tankar. Tacka vet jag UT2k3...de kan man spela hur länge som helst.. :yoparty

/KaliZ
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHA
får inget syre här... :rofl :rofl :rofl :tummenupp

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
KaliZ skrev:

/KaliZ

klart jag tar när jag ligger bäst till! :yoparty :)

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Jag lämnar in protest.. min dator hängde så mina första 40 poäng är inte med :D

Måste köra lite så jag lär mig banorna bättre. Donington på slutet började det lossna.

Skitkul med så mycket folk i alla fall.. blir alldeles stressad, då kommer misstagen också :näsblod

På återseende!

//Johan

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Mr J skrev:
Jag lämnar in protest.. min dator hängde så mina första 40 poäng är inte med :D

Måste köra lite så jag lär mig banorna bättre. Donington på slutet började det lossna.

Skitkul med så mycket folk i alla fall.. blir alldeles stressad, då kommer misstagen också :näsblod

På återseende!

//Johan

Jag blev grymt stressad när jag för en gångs skull låg före skorpan :gnissla såå åker jag av :4skrika

Edit: Fast han tog igen på mig kraftig också :huvet

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Suck nåja...jag hade lungt...längsta svarta bromsspåret rakt ut i grusen iaf...
och och och...hur många av er försökte slanga genom chikanen...vilket inte gick såklart...och och och...hur många av er lyckades med att köra omkull 2 ggr mitt på en raksträcka...de ni..slå de om ni kan...det är en bedrift!

...kul att alla satsar som in i h-vete in i första böjen...och 90 % av klungan ligger i grusen :tungan

/KaliZ

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hahaha, lustigt. Hur fan kan skorpan vinna så lätt?

Ni andra måste ju va helt rötna. :7peta :lol

: :tuttar
lätt o lätt.....hade casca varit med racet ut så skulle det va tufft :gnissla
o varför skaffar inte du motogp på jobbet för??? :)

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
ja tycker iaf att det ska va kolisioner.. :D fler som ligger i första kröken då... :yoparty

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
nomolas skrev:
Server uppe nu: 81.227.9.143 kom om ni vill! :tummenupp

Hmmm... Man blir ju nästan sugen på att anmäla sig till ett race!! Vad kör ni för "regler"? Simlevels? Hur många varv? 4-takt/2-takt? Är det nån speciell bana man bör köra försäsongstest på..?

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Ekholm skrev:
Hmmm... Man blir ju nästan sugen på att anmäla sig till ett race!! Vad kör ni för "regler"? Simlevels? Hur många varv? 4-takt/2-takt? Är det nån speciell bana man bör köra försäsongstest på..?

ingen anmälning, bara å hänga på.

inga regler. först i mål.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Jag skulle gärna vilja vara med att lira har börjat lira 1:an nu men jag vet inte var jag kan få tag i 2:an. Vet nån någon webbshop som säljer spelet eller liknande. Jag hittar inte det.

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Padde skrev:
Jag skulle gärna vilja vara med att lira har börjat lira 1:an nu men jag vet inte var jag kan få tag i 2:an. Vet nån någon webbshop som säljer spelet eller liknande. Jag hittar inte det.

Jag använder en asbra webshop.. DC++ heter den.. faan, dom ger bort allt gratis. :tummenupp

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Mr J skrev:
Jag använder en asbra webshop.. DC++ heter den.. faan, dom ger bort allt gratis. :tummenupp

Jo, den är bra :) . Men du kan väll inte lira på nätet då?. Eller kan man lira flera på samma key?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha