Lira Moto GP2 ?

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
nomolas skrev:
Så var dagens lir avslutat! :)
Casca och Skorpan dominerar som vanligt =)
Casca hoppar runt på banan :va :yoparty

Här är dagens match :yoparty

App app app...lustigt denna gången också...så tar du skärmdumpen...precis när jag fått vätske-brist, träsmak i röven samt stela fingrar...och då du precis gått förbi mig i tabellen! :huvet :3freak

F-n man orkar juh bara ligga i typ 2-3 lopp sen e man i andra tankar. Tacka vet jag UT2k3...de kan man spela hur länge som helst.. :yoparty

/KaliZ
 

Skorpan

Guest
KaliZ skrev:
App app app...lustigt denna gången också...så tar du skärmdumpen...precis när jag fått vätske-brist, träsmak i röven samt stela fingrar...och då du precis gått förbi mig i tabellen! :huvet :3freak

F-n man orkar juh bara ligga i typ 2-3 lopp sen e man i andra tankar. Tacka vet jag UT2k3...de kan man spela hur länge som helst.. :yoparty

/KaliZ
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHA
får inget syre här... :rofl :rofl :rofl :tummenupp
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
KaliZ skrev:
App app app...lustigt denna gången också...så tar du skärmdumpen...precis när jag fått vätske-brist, träsmak i röven samt stela fingrar...och då du precis gått förbi mig i tabellen! :huvet :3freak

F-n man orkar juh bara ligga i typ 2-3 lopp sen e man i andra tankar. Tacka vet jag UT2k3...de kan man spela hur länge som helst.. :yoparty

/KaliZ

klart jag tar när jag ligger bäst till! :yoparty :)
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Jag lämnar in protest.. min dator hängde så mina första 40 poäng är inte med :D

Måste köra lite så jag lär mig banorna bättre. Donington på slutet började det lossna.

Skitkul med så mycket folk i alla fall.. blir alldeles stressad, då kommer misstagen också :näsblod

På återseende!

//Johan
 

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
Mr J skrev:
Jag lämnar in protest.. min dator hängde så mina första 40 poäng är inte med :D

Måste köra lite så jag lär mig banorna bättre. Donington på slutet började det lossna.

Skitkul med så mycket folk i alla fall.. blir alldeles stressad, då kommer misstagen också :näsblod

På återseende!

//Johan

Jag blev grymt stressad när jag för en gångs skull låg före skorpan :gnissla såå åker jag av :4skrika

Edit: Fast han tog igen på mig kraftig också :huvet
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Suck nåja...jag hade lungt...längsta svarta bromsspåret rakt ut i grusen iaf...
och och och...hur många av er försökte slanga genom chikanen...vilket inte gick såklart...och och och...hur många av er lyckades med att köra omkull 2 ggr mitt på en raksträcka...de ni..slå de om ni kan...det är en bedrift!

...kul att alla satsar som in i h-vete in i första böjen...och 90 % av klungan ligger i grusen :tungan

/KaliZ
 

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Hahaha, lustigt. Hur fan kan skorpan vinna så lätt?

Ni andra måste ju va helt rötna. :7peta :lol


: :tuttar
lätt o lätt.....hade casca varit med racet ut så skulle det va tufft :gnissla
o varför skaffar inte du motogp på jobbet för??? :)
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
ja tycker iaf att det ska va kolisioner.. :D fler som ligger i första kröken då... :yoparty
 

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Kalilx
Hoj
RX1SP
nomolas skrev:
Server uppe nu: 81.227.9.143 kom om ni vill! :tummenupp

Hmmm... Man blir ju nästan sugen på att anmäla sig till ett race!! Vad kör ni för "regler"? Simlevels? Hur många varv? 4-takt/2-takt? Är det nån speciell bana man bör köra försäsongstest på..?
 

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Ort
Mullhyttan
Hoj
FZR 600R
Ekholm skrev:
Hmmm... Man blir ju nästan sugen på att anmäla sig till ett race!! Vad kör ni för "regler"? Simlevels? Hur många varv? 4-takt/2-takt? Är det nån speciell bana man bör köra försäsongstest på..?


ingen anmälning, bara å hänga på.

inga regler. först i mål.
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Jag skulle gärna vilja vara med att lira har börjat lira 1:an nu men jag vet inte var jag kan få tag i 2:an. Vet nån någon webbshop som säljer spelet eller liknande. Jag hittar inte det.
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Padde skrev:
Jag skulle gärna vilja vara med att lira har börjat lira 1:an nu men jag vet inte var jag kan få tag i 2:an. Vet nån någon webbshop som säljer spelet eller liknande. Jag hittar inte det.

Jag använder en asbra webshop.. DC++ heter den.. faan, dom ger bort allt gratis. :tummenupp
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Mr J skrev:
Jag använder en asbra webshop.. DC++ heter den.. faan, dom ger bort allt gratis. :tummenupp

Jo, den är bra :) . Men du kan väll inte lira på nätet då?. Eller kan man lira flera på samma key?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top