Padde skrev:Jo, den är bra . Men du kan väll inte lira på nätet då?. Eller kan man lira flera på samma key?
Inga problem för mig ännu i alla fall.. bara att köra. Kanske inte med game spy, men direkt mot ip funkar det prima.
Padde skrev:Jo, den är bra . Men du kan väll inte lira på nätet då?. Eller kan man lira flera på samma key?
ZuZ00k skrev:Nån som har et savegame åt mig ? Ungefär 100% credit
Skorpan skrev:
Mr J skrev:Inga problem för mig ännu i alla fall.. bara att köra. Kanske inte med game spy, men direkt mot ip funkar det prima.
Lägg till detta i C:\Program\MotoGP2\motogp.cfgZuZ00k skrev:Thanx alot. Just som jag hade gissad
I'll drive around you in circles anytime, anywhere anyhow
Den ändrades när jag installerade MotoGP2 Physics and AI fix.ZuZ00k skrev:Se hva jeg fant på en annen side:
game/unlock_tracks = true
game/unlock_all_riders = true
debugcheat/lullbullbydub = true
debugcheat/freecredits = true
debugcheat/fake_all_challenges_complete = true
debugcheat/minigames_unlocked = true
cheats/turbo_amount = 1.3329999
Hvorfor er din cheats/turbo_amount annerledes ?
försök... heheMr J skrev:Blir det något race ikväll eller.. Kom igen nu!. Jag kikar in i alla fall Skorpan.. skall jag köra ifrån dig på framhjulet
Skorpan har... Jag fick en platta av honom. Funkar kalas... Sen att jag är kass har inte med saken att göra =) Höhöhö, kan du lira med handen nu då?!IRON MAN skrev:Har försökt att ladda ner det från hubben och även demon, men jag får inte skiten att funka...Vad gör jag för fel?
Går spelat att bränna ner från orginal skivan och användas, i så fall, har någon org skivan?Skorpan kanske?
hållundan skrev:Höhöhö, kan du lira med handen nu då?!
du ska få för smulan imonIRON MAN skrev:Så länge jag inte vurpar så går det
Pratade med Smulan..eeee Skorpan menar jag, så det skall lösa sig.
söndag 21.00??nomolas skrev:När blir det lira då? Någon som vill ikväll? Jag kan kanske vara med då, har server också.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|