Ekholm skrev:Ska försöka komma ihåg det denna gången.. Vilken IP är det som gäller?
skorpan har skrivit det lite längre upp..
Ekholm skrev:Ska försöka komma ihåg det denna gången.. Vilken IP är det som gäller?
213.65.97.85 kl 21.00Ekholm skrev:Ska försöka komma ihåg det denna gången.. Vilken IP är det som gäller?
RoLLER skrev:Är det ett PC-Spel eller nån slags Box-station grejj?
Mr J skrev:PC Spel.. tanka hem och var med vet ja!
RoLLER skrev:Låter sketakul....
Funkar det med en sunkig 700 då???
Har du det? MSN ?
Mr J skrev:Tror det funkar på en 700 mhz.. du får väl ställa ner grafiken lite. Har det som rar och på skiva (650 mb). Jag har ju Vegas 5 åt dig också. Borde nästan åka över med laptoppen.. blir hårt att dra över msn. Hinner dock inte ikväll, har du någon semester... ähh.. ta det på msn istället
Skorpan skrev:vi skjuter fram det en kvart,det e motogp på riktigt ju = vi kör ca 21.15 så fort motogp`n e klar
Skorpan skrev:vi skjuter fram det en kvart,det e motogp på riktigt ju = vi kör ca 21.15 så fort motogp`n e klar
Ekholm skrev:Tack för några riktigt täta race!! Ser redan fram mot nästa gång!
Mr_SoaP skrev:hehe jag me fast det där med täta vet jag inget om låg ju o käka gräs/grus mm.. typ 30-60 sek efter... nu e det träna på Moto Gp2 resten av kvällarna... skrik nästa gång det blir av det var skoj ändå även om man var klart sämst...
//Mr.S
det där var nog bara engångsgrej hehe,nu jävlar ska det tränas här så man kommer tbx till sitt rätta jagMr J skrev:Kommer sova gott nu när man gav Skorpan på nöten.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|