Lira Moto GP2 ?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
jag ska försöka vara med å piska er :D

Ska bara installera spelet först å öva lite :näsblod

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Jag kikar nog in om sonen tillåter det.. han som bestämmer över Pappa just nu. Sover han så är jag på!

Har en ny fin moddad nsr500 med Marlboro reklam :)

Bifogat

• Mrjnsr.jpg
    Mrjnsr.jpg
    41.7 KB · Visningar: 34
Last edited:

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
RoLLER skrev:
Låter sketakul....
Funkar det med en sunkig 700 då???
Har du det? MSN ?

Tror det funkar på en 700 mhz.. du får väl ställa ner grafiken lite. Har det som orginalspel så du får köpa (edit :)) Jag har ju köpt Vegas 5 åt dig också. Borde nästan åka över med laptoppen.. blir hårt att dra över msn. Hinner dock inte ikväll, har du någon semester... ähh.. ta det på msn istället :)

Last edited:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mr J skrev:
Tror det funkar på en 700 mhz.. du får väl ställa ner grafiken lite. Har det som rar och på skiva (650 mb). Jag har ju Vegas 5 åt dig också. Borde nästan åka över med laptoppen.. blir hårt att dra över msn. Hinner dock inte ikväll, har du någon semester... ähh.. ta det på msn istället :)

Ok ok.... Thnx alotskij... Vi tar det i veckan!!!

Skorpan

Guest
vi skjuter fram det en kvart,det e motogp på riktigt ju = vi kör ca 21.15 så fort motogp`n e klar :tummenupp

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Ekholm skrev:
Tack för några riktigt täta race!! :yoparty Ser redan fram mot nästa gång!

hehe jag me fast det där med täta vet jag inget om låg ju o käka gräs/grus mm.. typ 30-60 sek efter... nu e det träna på Moto Gp2 resten av kvällarna... skrik nästa gång det blir av det var skoj ändå även om man var klart sämst...

//Mr.S

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Det var riktigt kul... inte så mång banor som passade min 2-taktare :rolleyes: , men det gick ju ibland. Kommer sova gott nu när man gav Skorpan på nöten. :D

Ett tips till Mr Soap

http://www.udpsoft.com/eye2/index.html <- ladda hem och träna på nätet.

Har jag gjort senaste 4 dagarna. Går snabbt att komma igång med lite tempo.

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Vad kör ni förresten med för kontroller? Tangentbord? Gamepad? Självkör jag med Thrustmasters FreeStyler Bike . Funkar klockrent efter att man vant sig.. Analog gas + broms + styrning. Man kan välja om man vill luta styret (RR), eller vrida på det (MX), för att svänga. Mats kör med en likadan.

Edit: Lite ovant förresten att köra med "collisions off"... Tog en stund att fatta att man inte behövde oroa sig för kontakt! Fast det blir bättre racing faktiskt. Med "collisions on" ligger ju alla och krälar i kattsanden så fort det blir tal om omkörning... :huvet

Last edited:

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Mr_SoaP skrev:
hehe jag me fast det där med täta vet jag inget om låg ju o käka gräs/grus mm.. typ 30-60 sek efter... nu e det träna på Moto Gp2 resten av kvällarna... skrik nästa gång det blir av det var skoj ändå även om man var klart sämst...

//Mr.S

Kan vara ett tecken på att du, till skillnad från oss, har ett liv åxå... :rolleyes: Träna, träna, träna!

Jag skulle behöva fixa lite credits så jag får ihop till en konkurrenskraftig "career bike" åxå, det är ju lite gay att köra Rossi´s gamla RCV hela tiden.

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Kommer sova gott nu när man gav Skorpan på nöten. :D
det där var nog bara engångsgrej hehe,nu jävlar ska det tränas här så man kommer tbx till sitt rätta jag :brynad

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha