Lira Moto GP2 ?

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Du skall se dom killarna som e duktiga på 0% sim. Ett skämt hur dom kör. Kommer in mot skrapa kurvor i en jävla fart, växlar ner, powerslidar in i kurvan och full gas ut. Så visst är det mycket, mycket lättare att få en bra tid på 0%, men 1.10 är rätt imponerande även med "fusk".
nu har jag testat o det var fan inte lätt,hur fan lyckas dom med såna tider?? :brinnerup
måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva..........

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Skorpan skrev:
nu har jag testat o det var fan inte lätt,hur fan lyckas dom med såna tider?? :brinnerup
måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva måste öva..........

Skall ge dig ett tips:

Nsr 500 2-takt och hard tires använder dom. Pröva och återkom :tungan

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Nä nu får ni sluta köra 0% sim grabbar.... Snart kommer ni väl på att vi ska köra mästerskapet på det åxå! :fatta!

Skorpan

Guest
Ekholm skrev:
Nä nu får ni sluta köra 0% sim grabbar.... Snart kommer ni väl på att vi ska köra mästerskapet på det åxå! :fatta!
bara testa vad jag fick för tider på 0% annars kör jag alltid på 100%
100% :yoparty rockar

Skorpan

Guest
M a t s skrev:
OBS! OBS! Jag kommer att vara host för racet imorgon, ip=213.66.227.69
funkar det imon utan att det bryts för dej o oss andra så är det ju bättre att du hostar resten av turneringen :tummenupp men det märker vi imon :Bugar :Bugar :Bugar

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Körde Phakisa lite igår.. nya inställningar. Kom ner på 1.17.44, hoppas du ligger kvar på dina 1.20 Skorpan :D

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Usch va ni tjuvtränar.... Riskfritt att man kommer att kunna behålla ledningen i mästerskapet. :(

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Ekholm skrev:
Usch va ni tjuvtränar.... Riskfritt att man kommer att kunna behålla ledningen i mästerskapet. :(

Tss. Det spelar ingen roll hur mycket ni tränar för jag ska vinna, med alla medel och till varje pris :D

image.php

edit: hur f-n får jag bilden att visas då ?

Last edited:

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Ekholm skrev:

Mitt största mål är att hålla Skorpan bakom mig. Är det mästerskap så måste man ju träna lite :tummenupp

1 timme på en bana ger rätt mycket, väl värt den spenderade tiden hoppas jag :yoparty

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Körde Phakisa lite igår.. nya inställningar. Kom ner på 1.17.44, hoppas du ligger kvar på dina 1.20 Skorpan :D
:mad: :huvet :gnissla :död :3freak :( :brinnerup :finger
berätta nu vad du kör för inställningar din jävul :3freak

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Skorpan skrev:
:mad: :huvet :gnissla :död :3freak :( :brinnerup :finger
berätta nu vad du kör för inställningar din jävul :3freak

Hehe.. visst. Men mina inställningar funkar aldrig på din bike.

Kör med samma som jag använde tidigare. Men jag har bytt till hard tires. Det gör det hela lite mer spännande. Spinner ut ur vissa kurvor och får på så sätt bättre acc. Sedan går faktiskt toppfarten upp med hard. Kommer nu upp i 299 på rakorna. Förut va det ca 275 med soft.

Nackdelen är väl att den inte är lika förlåtande. Plus att den toksläpper i höga hastigheter i vissa kurvor

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Hehe.. visst. Men mina inställningar funkar aldrig på din bike.

Kör med samma som jag använde tidigare. Men jag har bytt till hard tires. Det gör det hela lite mer spännande. Spinner ut ur vissa kurvor och får på så sätt bättre acc. Sedan går faktiskt toppfarten upp med hard. Kommer nu upp i 299 på rakorna. Förut va det ca 275 med soft.

Nackdelen är väl att den inte är lika förlåtande. Plus att den toksläpper i höga hastigheter i vissa kurvor
du får sluta o driva med folk nu Mr J-det här kostar blod,svett & tårar :huvet
har redan blåsor på fingrarna efter paddan :huvet :brinnerup :(

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
M a t s skrev:
Vad tror ni om att köra 2 minuter kvalificering innan racet, istället för ett uppvärmningsvarv?

Låter helt ok.. fast för mig spelar det ingen roll. Kan ändå inte starta med mina hårda däck. :näsblod

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras