Skorpan
Guest
glömde... ![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Last edited:
Mr J skrev:Nu jävlar skall jag "spoofa" Mats ip 2 veckor i rad.. sen blir det spännande![]()
Mats! Håll hårt i hatten på varv 22 nästa race![]()
mitt internet var dött i torsdags när jag kolla till hemmet så jag kunde inte lägga ut nån ny tabellSkorpan skrev:fixar tabellen när jag kommit hem på torsdag![]()
fan,hinner knappt med nånting....Skorpan skrev:fixar tabellen när jag kommit hem på torsdag![]()
Mr J skrev:En grej jag funderat på, som jag tänkte jag skulle kolla igår:
När man kommer in mot en kurva i klunga så kommer "svängpilen" upp mycket senare än vad den gör när man kommer ensam. Om ni tänkte på det så kom inte pilen förrens det var typ 40 meter kvar igår i andra kurvan. Och då var det redan försent för vissa![]()
Skorpan... uppdatera nu. Du har missat förra veckan också om jag inte missminner mig![]()
sorry men min lya är sej inte lik nu,den SKA vara klar på fredag så tills på måndag har jag fått ordning på mitt liv (någorlunda iaf...)Mr J skrev:En grej jag funderat på, som jag tänkte jag skulle kolla igår:
När man kommer in mot en kurva i klunga så kommer "svängpilen" upp mycket senare än vad den gör när man kommer ensam. Om ni tänkte på det så kom inte pilen förrens det var typ 40 meter kvar igår i andra kurvan. Och då var det redan försent för vissa![]()
Skorpan... uppdatera nu. Du har missat förra veckan också om jag inte missminner mig![]()
M a t s skrev:Gick ju som vanlig...
Mr J 25
Mats 20
Tobbe 16
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |