jra_racing skrev:det var styft att köra med den. Jag tyckte min var så kass att jag inte vågade ställa upp med den med det hade nog blivit jämt då. Så vi får se nästa gång![]()
Men jag vill gärna veta hur man låser upp extra grejerna ni sa att man var tvungen att ha ett fusk lr nåt vilket?
du snackar i nattmössan gosse,nästa championship då...Mr J skrev:Nä, du behöver inget fusk. Kör bara championship.. tar en jävla massa timmar, men under den tiden hinner du bli bra och öva banorna.
Eller gör du som Skorpan. Hämtar hem en sparad profil med fulla stats från nätet. Men det kallar jag fusk![]()
yepp,öva några veckor så slänger vi upp en ny turneringMr J skrev:Mmm.. det var kul*host* (5 i rad
)
Vi vill ha mer folk, så ni som smygläser denna tråden. Installera och förbered er för 2005!!
Inga ursäkter![]()
Superbee skrev:Vafan hade ni fulla stats på era bågar?!
det e bara till o öva så blir du bättreSuperbee skrev:Det här var ju sketakul även fast jag var dålig som fan!
min bike![]()
Skorpan skrev:yepp,öva några veckor så slänger vi upp en ny turnering![]()
ju fler desto roligare![]()
Skorpan skrev:det e bara till o öva så blir du bättre![]()
annars kan vi dra ner det till 10 varv eller nåtMr J skrev:Skorpan,
pallar inte med fulllängdare igen. Jag är med om vi kör smårace, tycker nästan det är roligare. Man tappar suget lite på slutet annars.
vi tar väl den som passar dom flesta så alla kanSuperbee skrev:mjo ska fan öva sen ska ni få se på fan![]()
hehe vilka dagar blire som det kommer köras regelbundet SH mästerskap i vår då? onsdagar o söndagar är ganska heliga för min del tyvärr
kör en repa söndagkväll 21.00 dåjra_racing skrev:Ikväll? Annars kanske vi ska dra igång på Torsdag? Eller någon annan dag i veckan?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |