Skorpan
Guest
några fler som är på??jra_racing skrev:Jag har tenta på måndag morgon så jag kanske skulle plugga![]()
Men va fan det är kul att åka hoj så jag är med![]()
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
några fler som är på??jra_racing skrev:Jag har tenta på måndag morgon så jag kanske skulle plugga![]()
Men va fan det är kul att åka hoj så jag är med![]()
ok,tar en annan dag i veckan dåjra_racing skrev:Verkar ju inte vara speciellt mycket intresse att köra ikväll... ska vi avbryta? Vi kan ju köra i veckan men då måste vi dra ihop en 10 pers eller nåt
torsdag då...vilka kan?jra_racing skrev:Ikväll? Annars kanske vi ska dra igång på Torsdag? Eller någon annan dag i veckan?
ip kan du få med en gång o tiden får vi samsas om vilket som är bäst (roligare ju fler man blir)rimag skrev:Kommer det up ip o tid, i denna tråd lr?
skorpan på hultans logg: alla som vill får hoppa in,bara kul med flerSundance Kid skrev:Nu har även jag skaffat mig nya motogp... har "varvat" 1:an,,, 2:an är lite lurigare... hoppas man är välkommen in och får köra lite?!
rimag skrev:Har aldrig lirat Motogp2 multiplay, är det bara knappa in ipnummret o köra lr?
21.00 it isrimag skrev:Skulle vara bra med en ungefärlig tidpunkt, så man vet när man ska hålla sig hemma! Jag föreslår runt 21.00.
Skorpan skrev:21.00 it is
Mr J skrev:*host* Vart vill ni jag skall skicka autograferna?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |