Lira Moto GP2 ?

Skorpan

Guest
kan säga att min burk har strulat som faaaaan här under helgen så det blir ingen träning för min del,håller på o laddar om allt :huvet :mad:
21.00 som vanligt ikväll så gör jag mitt bästa :gnissla
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Skorpan skrev:
kan säga att min burk har strulat som faaaaan här under helgen så det blir ingen träning för min del,håller på o laddar om allt :huvet :mad:
21.00 som vanligt ikväll så gör jag mitt bästa :gnissla

Lungt, jag körde 15 minuter i Lördags. Sen har jag inte hunnit sitta ner något mer.

Jag tror jag kommer krasha minst 10 ggr, så det kan nog bli jämnt mellan dig och mig. :tungan
 

MikkE

Guest
jag har haft mina tankar på att kanske lira lite Moto GP2, kan bli så jävla förbannad på CS ibland...


edit: tar sin lilla tid att kolla igenom 1300 inlägg.. har ni någon speciell server? i så fall adress, lösen?
 

Skorpan

Guest
då kommer jag sist idag då....
1.19.53 har jag kommit som bäst på efter 5 min träning.... :huvet
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Skorpan skrev:
då kommer jag sist idag då....
1.19.53 har jag kommit som bäst på efter 5 min träning.... :huvet

vilken ver. kör ni?
eller finns det kanske inte nån uppgraderingspatch?

jag vill vara med, går de me crackad ver.?

*letar server*
 

Skorpan

Guest
Mark skrev:
vilken ver. kör ni?
eller finns det kanske inte nån uppgraderingspatch?

jag vill vara med, går de me crackad ver.?

*letar server*
det är motoGP2 vi kör,jag kan koka en skiva till dej om du vill ha det :tummenupp
 

Skorpan

Guest
jävla pissbana,hatar den :mad: speciellt om man inte har tränat nåt heller :huvet
bra kört ekholm,nu får du köra ikapp mats o sänka han lite så det blir mer spännande - GO EKHOLM GO EKHOLM!!! :)
 
Last edited:

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Mmm.. Donington har jag också svårt för. Spänner mig varje gång jag skall gå in i "uppförskurvan" som går till höger :tungan . Jag vet att jag måste ligga på gas i den annars släpper det, men av någon lustig anledning skall man hålla på och justera in i det sista och går på för sent = crash.

Tror dock jag fick in tekniken sista varven igår.. så nästa år, då jävlar :D
 

Skorpan

Guest
meeeen faaaaaan då,snart blir det till o sätta cykelpumpen i framhjulen på er
1.08 blankt :gnissla :(
 

MikkE

Guest
jag har precis börjat spela Moto GP2, och fasiken va kul det är!!!!

kör rookie nu då, och har vunnit alla race än :) tycke jag e bra.. höhö
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
jag har precis installerat motor gp2. Men jag undrar hur jag ändrar kameravinkeln samt går det får realistiskt eller simulator läge på det som sbk 2001 annars kan ju detta spel kvitta....


dock finns det ju inget bättre spel än richard burns ,fel fordon men va fan :rolleyes:
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
liljekvist skrev:
jag har precis installerat motor gp2. Men jag undrar hur jag ändrar kameravinkeln samt går det får realistiskt eller simulator läge på det som sbk 2001 annars kan ju detta spel kvitta....


dock finns det ju inget bättre spel än richard burns ,fel fordon men va fan :rolleyes:

Kameravinkel går att ändra.. kommer inte ihåg vilken knapp bara. Kolla under key settings så står det ju där. Sim level sätter du under options inne i spelet. Vi kör full sim, dvs 100% när vi racar. Så lär dig det på en gång och hoppa in på Måndag och dra en repa med oss.
 

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Ort
Lödöse
Hoj
flera
Mr J skrev:
Kameravinkel går att ändra.. kommer inte ihåg vilken knapp bara. Kolla under key settings så står det ju där. Sim level sätter du under options inne i spelet. Vi kör full sim, dvs 100% när vi racar. Så lär dig det på en gång och hoppa in på Måndag och dra en repa med oss.


Men vad är detta för spel ??? går ju inte att ha min spel kontroll pga att gas& brom ha sepata axlar ( Y - Z ) tror jag... så när man står till så backar han med hojen !!! är detta spel väldigt gammalt eller??? :huvet

Ja ja hoppas ni hittar något annat bra racingspel att spela med snart...


Kanske GP4 :näsblod ja jag vet två hjul förmycket och en diff :hihi
 

Skorpan

Guest
liljekvist skrev:
Men vad är detta för spel ??? går ju inte att ha min spel kontroll pga att gas& brom ha sepata axlar ( Y - Z ) tror jag... så när man står till så backar han med hojen !!! är detta spel väldigt gammalt eller??? :huvet

Ja ja hoppas ni hittar något annat bra racingspel att spela med snart...


Kanske GP4 :näsblod ja jag vet två hjul förmycket och en diff :hihi
det funkar!!! kolla så du har kalibrerat paddan o ställt in allt rätt (du kan ju välja själv vilka knappar du vill ha till just det du vill)
gör om - gör rätt :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top