MikkE skrev:Räknar man i dollars eller? verkar ju bara löjligt. Skulle vara kul att prova med SMÅ summor. Jag gillar inte att lira om pengar.
Schas!
MikkE skrev:Räknar man i dollars eller? verkar ju bara löjligt. Skulle vara kul att prova med SMÅ summor. Jag gillar inte att lira om pengar.
Meh! Ska jag vara med eller inte!abstruse skrev:Schas!
MikkE skrev:Meh! Ska jag vara med eller inte!
Ålrajt, ganska dåligt skrivet. Det där med dollars verkade bara konstigt då man ska välja land när man kommer in på www.expekt.comabstruse skrev:Tycker du jag skulle svarat annorlunda med tanke på att du bara gnällde i ditt tidigare inlägg? Du skrev:
Inskickat av MikkE
Räknar man i dollars eller? verkar ju bara löjligt. Skulle vara kul att prova med SMÅ summor. Jag gillar inte att lira om pengar.
* Varför är det löjligt att räkna i dollars? Du har aldrig lirat online va?
* "Skulle vara kul att prova med små summor." Ja, tycker du den satta blinds-nivån är satt för högt? Tycker du några ynka cent är för mycket så ska du nog inte prova på poker om pengar över huvudtaget.
* "Jag gillar inte att lira om pengar." -Nähä? Varför skriver du i tråden då?
MikkE skrev:Jag kan vara med om det är små summor, ja 2 cent är en fis i rymden, inga probbs där.
jag är sämst på poker. men vadå, man måste ju börja någonstans liksom..
Och du var tvungen att calla min sista All-in bluff?SSB skrev:Varför har du inte chat? Det gick bra för mig att skriva i fönstret där all info scrollas.
Tack för en trevlig kväll i alla fall. Jättebra med så pass små summor att även om man torskar allt så är det trots allt bara som en fika, eller högst videofilm med chips och läsk
/SSB
SSB skrev:Varför har du inte chat? Det gick bra för mig att skriva i fönstret där all info scrollas.
Tack för en trevlig kväll i alla fall. Jättebra med så pass små summor att även om man torskar allt så är det trots allt bara som en fika, eller högst videofilm med chips och läsk
/SSB
Mår du bättre om jag berättar att jag missade siffran före decimalen i min lilla pre-flop chansning?abstruse skrev:Kul ikväll! Är bara missnöjd med två händer, som jag själv tycker jag spelade korrekt. Dels då Kaz synar en höjning preflop på 3ggr potten och träffar floppen stenhårt med skräpkort. Samt då jag med AA höjer med 8ggr potten preflop och LiCro synar med QT (os?) och träffar också. Får man fråga hur ni beräknade pottoddsen versus kortförbättringsoddsen i just de här två fallen...?
Nåväl, kul var det iaf, även om kvällen visade minus. Stort grattis till SSB som träffade kåk med pocketnior. Boarden såg förvisso skräckinjagande ut efter river, men då jag satt med triss i kungar, spelet var shorthanded och vi var få kvar i spelet hade jag svårt att släppa din all-in där med tanke på hur löst spelet varit under kvällen. Jag tar dig nästa gång.
Kul med lite spel så här på söndagskvällen.
kaZmur skrev:Mår du bättre om jag berättar att jag missade siffran före decimalen i min lilla pre-flop chansning?
jupp, de bestämmer inte över migabstruse skrev:För att han tillhör den där kategorin som chattar på svenska och inte byter till engelska då moderatorerna säger till honom...
abstruse skrev:Samt då jag med AA höjer med 8ggr potten preflop och LiCro synar med QT (os?) och träffar också. Får man fråga hur ni beräknade pottoddsen versus kortförbättringsoddsen i just de här två fallen...?
Stort grattis till SSB som träffade kåk med pocketnior. Boarden såg förvisso skräckinjagande ut efter river, men då jag satt med triss i kungar, spelet var shorthanded och vi var få kvar i spelet hade jag svårt att släppa din all-in där med tanke på hur löst spelet varit under kvällen. Jag tar dig nästa gång.
Ha ha, de kort jag satt på där var fel läge att bluffa mot. Men jag vet hur du kände det, när kajyl synade min all-in bluff blev det oroligt. Ändå vann jag på skräpkort. Jag tror Abstruse blev skrämd av vår oberäknelighet där ha ha. Kan det vara det han refererar till när han kallar kvällens spel för "löst"?Och du var tvungen att calla min sista All-in bluff?
mm...man blir lika ledsen varje gång man foldar en giv som ger två-par på floppen eller en stege. Men jag fick trösta mig med att "it was the right thing to do".Jag kör på magkänsla
Expekt skrev:Dear Customer,
Your chat function has been enabled.
Please be warned that this is your last warning.
Regards
Ian Galea
Support
Expekt.com Ltd.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |