Lira poker på nätet mot andra sporthojare nu!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MikkE skrev:
Meh! Ska jag vara med eller inte!

Tycker du jag skulle svarat annorlunda med tanke på att du bara gnällde i ditt tidigare inlägg? Du skrev:

Inskickat av MikkE
Räknar man i dollars eller? verkar ju bara löjligt. Skulle vara kul att prova med SMÅ summor. Jag gillar inte att lira om pengar.

* Varför är det löjligt att räkna i dollars? Du har aldrig lirat online va?

* "Skulle vara kul att prova med små summor." Ja, tycker du den satta blinds-nivån är satt för högt? Tycker du några ynka cent är för mycket så ska du nog inte prova på poker om pengar över huvudtaget.

* "Jag gillar inte att lira om pengar." -Nähä? Varför skriver du i tråden då?

MikkE

Guest
abstruse skrev:
Tycker du jag skulle svarat annorlunda med tanke på att du bara gnällde i ditt tidigare inlägg? Du skrev:

Inskickat av MikkE
Räknar man i dollars eller? verkar ju bara löjligt. Skulle vara kul att prova med SMÅ summor. Jag gillar inte att lira om pengar.

* Varför är det löjligt att räkna i dollars? Du har aldrig lirat online va?

* "Skulle vara kul att prova med små summor." Ja, tycker du den satta blinds-nivån är satt för högt? Tycker du några ynka cent är för mycket så ska du nog inte prova på poker om pengar över huvudtaget.

* "Jag gillar inte att lira om pengar." -Nähä? Varför skriver du i tråden då?
Ålrajt, ganska dåligt skrivet. Det där med dollars verkade bara konstigt då man ska välja land när man kommer in på www.expekt.com
Jag kan vara med om det är små summor, ja 2 cent är en fis i rymden, inga probbs där.
Jag gillar inte att lira om pengar om det gäller högre belopp. Det som ni kör med nu är ok :)

jag är sämst på poker. men vadå, man måste ju börja någonstans liksom..

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MikkE skrev:
Jag kan vara med om det är små summor, ja 2 cent är en fis i rymden, inga probbs där.

jag är sämst på poker. men vadå, man måste ju börja någonstans liksom..

Vi är nog lika kass allihop. Vi ses vid 22! :tummenupp

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
jag har loggat in nu... väntar på iaf en till.. är man bara 2 så förlorar man för mkt till expekt!

min chat funkar fortfarande inte :( ...har iaf mailat dem nu

Edit: jag är rwkahler... den tysta :huvet

Last edited:

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu är vi tre vid bordet. Kan vi bli minst en eller två till så kan det bli lite roligare spel utan att Expekt får för mycket rake av var och en...

Hoppa in nu!

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Happ... de va de :(

kul, får va värt de 60:- för ett litet kvällsnöjje :tummenupp
Käns bara så jävla torrt att inte ha chat

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Varför har du inte chat? Det gick bra för mig att skriva i fönstret där all info scrollas.

Tack för en trevlig kväll i alla fall. Jättebra med så pass små summor att även om man torskar allt så är det trots allt bara som en fika, eller högst videofilm med chips och läsk :)

/SSB

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kul ikväll! Är bara missnöjd med två händer, som jag själv tycker jag spelade korrekt. Dels då Kaz synar en höjning preflop på 3ggr potten och träffar floppen stenhårt med skräpkort. Samt då jag med AA höjer med 8ggr potten preflop och LiCro synar med QT (os?) och träffar också. Får man fråga hur ni beräknade pottoddsen versus kortförbättringsoddsen i just de här två fallen...? :D

Nåväl, kul var det iaf, även om kvällen visade minus. Stort grattis till SSB som träffade kåk med pocketnior. Boarden såg förvisso skräckinjagande ut efter river, men då jag satt med triss i kungar, spelet var shorthanded och vi var få kvar i spelet hade jag svårt att släppa din all-in där med tanke på hur löst spelet varit under kvällen. Jag tar dig nästa gång. ;)

Kul med lite spel så här på söndagskvällen. :tummenupp

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
SSB skrev:
Varför har du inte chat? Det gick bra för mig att skriva i fönstret där all info scrollas.

Tack för en trevlig kväll i alla fall. Jättebra med så pass små summor att även om man torskar allt så är det trots allt bara som en fika, eller högst videofilm med chips och läsk :)

/SSB
Och du var tvungen att calla min sista All-in bluff? :D

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SSB skrev:

/SSB

För att han tillhör den där kategorin som chattar på svenska och inte byter till engelska då moderatorerna säger till honom... :tungan

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
abstruse skrev:
Kul ikväll! Är bara missnöjd med två händer, som jag själv tycker jag spelade korrekt. Dels då Kaz synar en höjning preflop på 3ggr potten och träffar floppen stenhårt med skräpkort. Samt då jag med AA höjer med 8ggr potten preflop och LiCro synar med QT (os?) och träffar också. Får man fråga hur ni beräknade pottoddsen versus kortförbättringsoddsen i just de här två fallen...? :D

Nåväl, kul var det iaf, även om kvällen visade minus. Stort grattis till SSB som träffade kåk med pocketnior. Boarden såg förvisso skräckinjagande ut efter river, men då jag satt med triss i kungar, spelet var shorthanded och vi var få kvar i spelet hade jag svårt att släppa din all-in där med tanke på hur löst spelet varit under kvällen. Jag tar dig nästa gång. ;)

Kul med lite spel så här på söndagskvällen. :tummenupp
Mår du bättre om jag berättar att jag missade siffran före decimalen i min lilla pre-flop chansning? :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
abstruse skrev:
För att han tillhör den där kategorin som chattar på svenska och inte byter till engelska då moderatorerna säger till honom... :tungan
jupp, de bestämmer inte över mig :gnissla

Jävligt irriterande när man i sista sekund skiter i att syna 3st all-ins, som man hade vunnit.. och när min egen sket sig :p

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
abstruse skrev:
Samt då jag med AA höjer med 8ggr potten preflop och LiCro synar med QT (os?) och träffar också. Får man fråga hur ni beräknade pottoddsen versus kortförbättringsoddsen i just de här två fallen...? :D
:va
Jag kör på magkänsla :tummenupp

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Stort grattis till SSB som träffade kåk med pocketnior. Boarden såg förvisso skräckinjagande ut efter river, men då jag satt med triss i kungar, spelet var shorthanded och vi var få kvar i spelet hade jag svårt att släppa din all-in där med tanke på hur löst spelet varit under kvällen. Jag tar dig nästa gång. ;)

Tack tack. Jag hade triss efter floppen så då var det bara att köra. Men jag blev faktiskt lite orolig när du hakade på min all-in :D Men du hade ju råd att förlora i det läget, och hade du vunnit den handen så hade du ju också vunnit hela bordet, om jag minns rätt.

Första gången jag körde, gick ju med bonntur in och vann första handen efter jag satte mig. Tyckte jag spelade rätt bra efter förutsättningara, men gjorde en helt knäpp satsning då jag följde med upp till slutet fast än jag inte hade någonting. Hjärnsläpp helt enkelt.

Och du var tvungen att calla min sista All-in bluff?
Ha ha, de kort jag satt på där var fel läge att bluffa mot. Men jag vet hur du kände det, när kajyl synade min all-in bluff blev det oroligt. Ändå vann jag på skräpkort. Jag tror Abstruse blev skrämd av vår oberäknelighet där ha ha. Kan det vara det han refererar till när han kallar kvällens spel för "löst"? :hihi

Jag kör på magkänsla
mm...man blir lika ledsen varje gång man foldar en giv som ger två-par på floppen eller en stege. Men jag fick trösta mig med att "it was the right thing to do".

/SSB - Pokernjubb

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...