Tragisk klumpeduns
.Har du testat?Har själv kört 1600mil i sommar med min och är mer än nöjd.självklart så är orginal strypningar i ecu,n som dom flesta nya hojar har borta sedan annat avgassystem
.Har provat dom flesta hojar och vill då påstå att denna är överlägsen i segmentet.Smidigheten själv
.Visst i skogen finns mycket smidigare modeller,men på grus och annat äventyr,krokiga vägar osv,så är den suverän.Finns ju INGEN annan hoj som kan mäta sig med den vad gäller elektroniska hjälpmedel.Går att åka sjukt fort på grus,har alltid varit emot antisladd osv,(värdelöst på bil och lastbil) men detta,inte undra på att dom åker fortare på bana idag med än utan. Det är ju ingen sporthoj,men kan nog ge dom flesta en match på krokiga vägar.Jag är en sådan som hela tiden letat efter det ultimata,valet stod imellan denna och Multistrada,men tyckte den var lite för dyr med all utr.Efter provtur några mil så kännde jag att valet var rätt.Visst duccen var något vassare,men det var allt.Lånade även hem en ny R1,a en helg
visst grymt ljud,gjorde 295km/h efter mätarn,men sen då.Klart häftig i alla fall,men smaken är ju olika,det gäller bara att tänka ut vad man ska ha hojen till