Lita????

Status
Ej öppen för fler svar.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Konsten i hur man skapar en förvirrande tråd:

1. Välj ut ett antal random personer. I det här fallet tar vi mig själv, syrran, en polis, Madhonda, en konsumkassörska och en ilsken bilist.

2. Sno ihop en snabb obegriplig historia med ovan nämda inblandade. Börja gärna mitt i handlingen.
Madhonda och jag hade en diskussion häromdan om en gammal bekant som varit polis. Det visade sig att polisen varit ihop med en komsumkassörska som kände min syrra. Syrran och polisen hade tidigare haft ett förhållande och dessutom tillsammans med en ilsken bilist.

3. Avlsuta med en helt ovidkommande fråga. Är det rätt av Madhonda att blanda in polisen i detta!?

4. Den kanske viktigaste punkten, vänta till efter 10 inlägg och posta sedan nånting som får alla att tappa fattningen igen genom att försöka "förtydliga" hela historien. Polisen har inte pratat med Madhonda på flra år. Men nu har bilisten och polisen inlett ett förhållande. Tycker ni att detta är rätt?

Rätt och rätt.. Det är för många lösa trådar där. Vänta ca 10 inlägg och skriv ett förtydligande som ingen begriper. Nu har man ju ingen aning om vad som hände med syrran och kassörskan....eller dig....eller Madhonda.

Är syrran snygg, (bild är ett plus),och vad har hon för årsinkomst?

Är kassörskan snygg, (bild är ett plus)? Årsinkomsten kan jag dessvärre gissa om hon inte jobbar i Danmark.

Läggning är av relevans för att det inte skall bli OT.
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Men vad var det som hände med den gamla 164'an?
Och hur gick det för den gamla dansbandsbasisten som åkte dit för snorbusepetande?
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tycker att det låter som om ngn av borde flytta till en större stad. Sundsvall verkar inte stort nog för er alla ...

HAHAHA:rofl

Hela den här tråden känns så jävla högstadiet.. nä ännu värre högstadietonåringar i norrland!:död

Fy fan vad det här bara påminner mig hur helt puckad man var som var så fast i min dåvarande norrländska flickvän när jag jag gick i högstadiet, det vete fan jag någonsin kommer våga skaffa någon brutta från någon så liten by igen om hon var från:zpy

..nu ryser jag till och med:näsblod


Edit: nä nu ska jag ge lite feedback..
Dumpa fanskapet, han låter ju känslomässigt puckad.. och flytta.. för något säger mig att du inte bor i centrala Sundsvall utan någon liten inavel-by i närheten där folk inte kan låta bli att sticka näsa i blöt hela tiden för att man inte har något liv.

(jepp, ibland är jag småbyarnas hitler)
 
Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Att du varit med en tjej, dessutom HANS tjej, när DOM var tillsammans får stå för henne. Du visste inte vem han var då. Men man kan ju förstå att grabben blir lite förvirrad.

Tack Nursey, först nu börjar jag förstå vad trådskaparen lever i för situation.

Mitt tips? Nja, vet inte riktigt. Vill gärna förstå honom, men det är svårt. Jag tror inte det är dig (trådskaparen) han är sur på utan snarare så gör det ont i honom att han dagligen blir påmind om att hans ex var otrogen, eftersom det var med dig. Sen att inte du (trådskaparen igen alltså :rolleyes:) visste vem han var spelar ingen roll, det gör ont i honom oavsett.

Tips var det ja, ge honom lite tid så inser han snart att det går att lita på dig till skillnad från hans ex. Tycker du det är jobbigt att ge honom tiden han kan tänkas behöva så klipp rakt av, krångliga kärlekshistorier med knivar i ryggen är lika bra att springa iväg ifrån istället för att stanna och kämpa.

Undrar om det hela blev ännu luddigare nu...
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Tack Nursey, först nu börjar jag förstå vad trådskaparen lever i för situation.

Mitt tips? Nja, vet inte riktigt. Vill gärna förstå honom, men det är svårt. Jag tror inte det är dig (trådskaparen) han är sur på utan snarare så gör det ont i honom att han dagligen blir påmind om att hans ex var otrogen, eftersom det var med dig. Sen att inte du (trådskaparen igen alltså :rolleyes:) visste vem han var spelar ingen roll, det gör ont i honom oavsett.

Tips var det ja, ge honom lite tid så inser han snart att det går att lita på dig till skillnad från hans ex. Tycker du det är jobbigt att ge honom tiden han kan tänkas behöva så klipp rakt av, krångliga kärlekshistorier med knivar i ryggen är lika bra att springa iväg ifrån istället för att stanna och kämpa.

Undrar om det hela blev ännu luddigare nu...

Vi snackar ju samma språk du o jag :krama
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
:va Detta måste ha varit känsligt.

Först ändrades avatar, sedan ålder, sedan boendeort och nu är profilen borta.


Det är jobbigt när den omtalade eller någon av den omtalades kompisar hittar en sån här tråd. Då är det stor chans att trådstartaren snabbt försvinner efter att först ha försökt maskera sin identitet.

Jag hoppas TS vid något tillfälle kan återkomma och berätta hur det lät när den omtalade fick nys om tråden.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Efterssom trådskaparen inte ens är kvar på sh känns det som att tråden gjort sitt :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top