Visste han att du har bisexuella tendenser?
QUOTE]
Fan sicket gott uttryck!
Visste han att du har bisexuella tendenser?
QUOTE]
Fan sicket gott uttryck!
Konsten i hur man skapar en förvirrande tråd:
1. Välj ut ett antal random personer. I det här fallet tar vi mig själv, syrran, en polis, Madhonda, en konsumkassörska och en ilsken bilist.
2. Sno ihop en snabb obegriplig historia med ovan nämda inblandade. Börja gärna mitt i handlingen.
Madhonda och jag hade en diskussion häromdan om en gammal bekant som varit polis. Det visade sig att polisen varit ihop med en komsumkassörska som kände min syrra. Syrran och polisen hade tidigare haft ett förhållande och dessutom tillsammans med en ilsken bilist.
3. Avlsuta med en helt ovidkommande fråga. Är det rätt av Madhonda att blanda in polisen i detta!?
4. Den kanske viktigaste punkten, vänta till efter 10 inlägg och posta sedan nånting som får alla att tappa fattningen igen genom att försöka "förtydliga" hela historien. Polisen har inte pratat med Madhonda på flra år. Men nu har bilisten och polisen inlett ett förhållande. Tycker ni att detta är rätt?
Tycker att det låter som om ngn av borde flytta till en större stad. Sundsvall verkar inte stort nog för er alla ...
Att du varit med en tjej, dessutom HANS tjej, när DOM var tillsammans får stå för henne. Du visste inte vem han var då. Men man kan ju förstå att grabben blir lite förvirrad.
HAHAHA
Hela den här tråden känns så jävla högstadiet.. nä ännu värre högstadietonåringar i norrland!
Tack Nursey, först nu börjar jag förstå vad trådskaparen lever i för situation.
Mitt tips? Nja, vet inte riktigt. Vill gärna förstå honom, men det är svårt. Jag tror inte det är dig (trådskaparen) han är sur på utan snarare så gör det ont i honom att han dagligen blir påmind om att hans ex var otrogen, eftersom det var med dig. Sen att inte du (trådskaparen igen alltså ) visste vem han var spelar ingen roll, det gör ont i honom oavsett.
Tips var det ja, ge honom lite tid så inser han snart att det går att lita på dig till skillnad från hans ex. Tycker du det är jobbigt att ge honom tiden han kan tänkas behöva så klipp rakt av, krångliga kärlekshistorier med knivar i ryggen är lika bra att springa iväg ifrån istället för att stanna och kämpa.
Undrar om det hela blev ännu luddigare nu...
På A svarar vi ståltermos och på B vet vi inte.
Detta måste ha varit känsligt.
Först ändrades avatar, sedan ålder, sedan boendeort och nu är profilen borta.
På A svarar vi ståltermos och på B vet vi inte.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|