Lite bakhjul mm...

patR1k

Det kostar att ligga på topp..
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
snowracer tills våren kommer...
Satt uppe en natt å klippte ihop lite....

Det e ingen superkvalité men det går ju att se...

[YOUTUBE-ID]bUBq9i4MCHs[/YOUTUBE-ID]

:slicka :tuttar

Last edited by a moderator:

Kornz

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
Suzuki GSX-R 750 K7
Vadå gillar du inte första låten :tungan

kul att du gilla rullen :tummenupp
Kan ju inte göra så mycket med windows live movie maker...

låten = The Prodigy - voodoo people

Jo den första låten är bra den med men den vet jag vad den heter :p Tack för infon :)

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Hoj
En sån där dödsmaskin
Trevlig film, men finns det inget alternativ utan bakgrundsmusik? Var tvungen att spola fram hela första låten då den gick mig extremt på nerverna.

patR1k

Gick med
27 Mar 2008
Hoj
Trevlig film, men finns det inget alternativ utan bakgrundsmusik? Var tvungen att spola fram hela första låten då den gick mig extremt på nerverna.

HAHAHAH :D

Då missa du ju massa kul :tungan
prova att sänka volymen...

Har inte gjort den så seriöst så tyckte låten passa bra :hihi

patR1k

Gick med
27 Mar 2008
Hoj
Suger å inte ha hoj :(

Då har man vart utan hojen i drygt en månad å det suger ju riktigt ordentligt... :huvet
känner bara att eftersom dom har lagt ner "Bullen" så får jag skriva ett brev här istället :tungan

Samtidigt så kan jag ju lyfta upp tråden till ytan så dom som missat denna exklusiva rulle får en chans att se den :D

Ps, Har bara lite och göra.... Ds.. :glömdet

Gääsparn

Medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Gsx-r 1216, Yamaha rd 350
Satt först lite förargad "fan han myskör ju bara:va" Vågade uilis sedan bra tempo. Ty för inspirationen. Gillar själv att åka fort, längtar tills man får på en kamera på hojen så man kan filma lite av favoritvägarna :tuttar

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Satt först lite förargad "fan han myskör ju bara:va" Vågade uilis sedan bra tempo. Ty för inspirationen. Gillar själv att åka fort, längtar tills man får på en kamera på hojen så man kan filma lite av favoritvägarna :tuttar

Motorväg nästan hela tiden på rullen, inget jag står efter när jag kör hoj, tämligen ointressent..

Gääsparn

Medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Gsx-r 1216, Yamaha rd 350
Motorväg nästan hela tiden på rullen, inget jag står efter när jag kör hoj, tämligen ointressent..

Beror på hur du ser det. Klippet är inte urdåligt enligt mig, jag har själv aldrig kört riktigt jävla fort, dvs 250+++. Däremot föredrar jag mindre, smalare, mer spännande vägar än åka rakt fram. Inlandet, 90väg, guppigt, viltvarning, osäkert, 180km/h+, då blir det spännande :D

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Beror på hur du ser det. Klippet är inte urdåligt enligt mig, jag har själv aldrig kört riktigt jävla fort, dvs 250+++. Däremot föredrar jag mindre, smalare, mer spännande vägar än åka rakt fram. Inlandet, 90väg, guppigt, viltvarning, osäkert, 180km/h+, då blir det spännande :D

Alla plus 200 filmer, för visa andra hur cool man är när man kör rakt fram förstår jag mig inte på..däremot filmer dom visar filmer med snabba tider på Gelleråsen blir jag djupt imponerad av.:Bugar

Köra fort rakt fram kan vilken idiot som helst göra, det är inget roligt, eller spännande heller. Bara förenat med fara, är det kicken för åka hoj att hitta toppfarten tid o otid så är man farligt ute:död

spännande att köra osäkert, på viltvarningsvägar o guppiga vägar.:va.ja det imponerar inte på mig iaf, men kul att du tycker det är spännande...:rolleyes:Kör man dessutom en gammal hoj, med mjukt chassi, fjädring och sämre bromsar bör man ta det ännu lugnare..

Har varit med några ggr nu och plockat upp delar av kraschade hojar lite för mkt på kort tid, trots "säkra" vägar och moderata farter, en jäkla tur utan några allvarliga personskador, så vill du ha ett bra överlevnadstips, ta ett råd från mig tänk säkert framför "osäkerhet" om du vill vara en överlevare...jag vet hur det kan gå trots låg hasitghet farter o säkra vägar....

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...