Beror på hur du ser det. Klippet är inte urdåligt enligt mig, jag har själv aldrig kört riktigt jävla fort, dvs 250+++. Däremot föredrar jag mindre, smalare, mer spännande vägar än åka rakt fram. Inlandet, 90väg, guppigt, viltvarning, osäkert, 180km/h+, då blir det spännande
Alla plus 200 filmer, för visa andra hur cool man är när man kör rakt fram förstår jag mig inte på..däremot filmer dom visar filmer med snabba tider på Gelleråsen blir jag djupt imponerad av.
Köra fort rakt fram kan vilken idiot som helst göra, det är inget roligt, eller spännande heller. Bara förenat med fara, är det kicken för åka hoj att hitta toppfarten tid o otid så är man farligt ute
spännande att köra osäkert, på viltvarningsvägar o guppiga vägar.
.ja det imponerar inte på mig iaf, men kul att du tycker det är spännande...
Kör man dessutom en gammal hoj, med mjukt chassi, fjädring och sämre bromsar bör man ta det ännu lugnare..
Har varit med några ggr nu och plockat upp delar av kraschade hojar lite för mkt på kort tid, trots "säkra" vägar och moderata farter, en jäkla tur utan några allvarliga personskador, så vill du ha ett bra överlevnadstips, ta ett råd från mig tänk säkert framför "osäkerhet" om du vill vara en överlevare...jag vet hur det kan gå trots låg hasitghet farter o säkra vägar....