David81
**Pappa till Isabelle & Haylie**
Vilken häck .... Mmmmmmm, lite småkåt på fredagseftermiddagen..
Suger som fan, men sådan är jag. Den ska ju användas.
Faktum att jag är rädd för att använda hojen pga risken att förstöra den. Det suger.
Men en sådan hoj skall användas, det vet alla. Jag skulle fortfarande inte kunna förmå mig att göra det, köra på bana osv. Skulle göra ont att i själen att klota en sådan hoj.
riktigt, riktigt snygg hoj! Hur ligger den i försäkring jämfört med t.ex R1? Same-same, eller?
kanon snygg!!!!!Får man fråga vad kostar den där skönheten?
Gå in på bikeport.se så får du dregla lite till, i deras "fordon i lager" finns en MV f4r 312 1+1
riktigt, riktigt snygg hoj! Hur ligger den i försäkring jämfört med t.ex R1? Same-same, eller?
Skitful
Jag är 50% Gotlänning, rabatt?
Rodnar då jag är dålig på att ljuga. Den är helt jävla underbart snygg!
Jävligt snygg, men just avgassystemet faller inte mig i smaken, kommer bara tänka på:
Jag tycker tvärtemot att avgaseriet var riktigt snyggt Liksom resten av hojen givetvis, galet grym båge!!!
Hade jag haft 100 000 över och en lön som tillät mig att försäkra en sån hoj så hade jag köpat direkCt!
Bankerna lånar ut pengar . Försäkring är inte dyrare än nån annan, betalade 1200 kr/mån helförs hos Salusansvar och 850 kr/mån halvförs hos folksam .
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |