Lite bilder på Agustan

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07

Faktum att jag är rädd för att använda hojen pga risken att förstöra den. Det suger.

Men en sådan hoj skall användas, det vet alla. Jag skulle fortfarande inte kunna förmå mig att göra det, köra på bana osv. Skulle göra ont att i själen att klota en sådan hoj.

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
Faktum att jag är rädd för att använda hojen pga risken att förstöra den. Det suger.

Men en sådan hoj skall användas, det vet alla. Jag skulle fortfarande inte kunna förmå mig att göra det, köra på bana osv. Skulle göra ont att i själen att klota en sådan hoj.

i-lands problem, bara att tuta o köra:tummenupp

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Hoj
Brio - Double Wave
riktigt, riktigt snygg hoj! Hur ligger den i försäkring jämfört med t.ex R1? Same-same, eller?

Försäkringsbolagen går efter vikt/effekt-förhållandet. Det kanske blir lite annorlunda när du kommer till hojjar som kostar upp åt en halv mille men det har jag ingen koll på.

/R

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
Gå in på bikeport.se så får du dregla lite till, i deras "fordon i lager" finns en MV f4r 312 1+1

:7peta Vänligen använd en egen tråd till att sälja andras hojjar, vill inte va grinig men men..:pannkyss

riktigt, riktigt snygg hoj! Hur ligger den i försäkring jämfört med t.ex R1? Same-same, eller?

ungefär samma, jag betalar 850kr/mån halvförs. avställningsbar.

Last edited:

Hoppe

Nu +9 hk
Gick med
5 Jul 2008
Hoj
BMW K1200S, Tricolor
Rodnar då jag är dålig på att ljuga. Den är helt jävla underbart snygg! :kär :kär :kär

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Seriöst, en av dom snyggaste hojar jag sett....hade jag haft 40.000:- extra över budget hade jag huggit direkt!! :)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jävligt snygg, men just avgassystemet faller inte mig i smaken, kommer bara tänka på:

Jag tycker tvärtemot att avgaseriet var riktigt snyggt:) Liksom resten av hojen givetvis, galet grym båge!!!:yoparty :tummenupp

Hade jag haft 100 000 över och en lön som tillät mig att försäkra en sån hoj så hade jag köpat direkCt!:tummenupp

Last edited:

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
Jag tycker tvärtemot att avgaseriet var riktigt snyggt:) Liksom resten av hojen givetvis, galet grym båge!!!:yoparty :tummenupp

Hade jag haft 100 000 över och en lön som tillät mig att försäkra en sån hoj så hade jag köpat direkCt!:tummenupp

:fakta Bankerna lånar ut pengar :D . Försäkring är inte dyrare än nån annan, betalade 1200 kr/mån helförs hos Salusansvar och 850 kr/mån halvförs hos folksam :tummenupp .

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:fakta Bankerna lånar ut pengar :D . Försäkring är inte dyrare än nån annan, betalade 1200 kr/mån helförs hos Salusansvar och 850 kr/mån halvförs hos folksam :tummenupp .

Inte till oss utan inkomst;) Och 1200/månad är en hel del för någon som lever på studiebidrag:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...