Lite torsdagsåka 25/9 med anja

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
va just ute på en sväng och ta det LUNGT där ute! man har inte samma grepp som annars...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Berätta nu. Va turen nått å hänga i hjulgranen?

Jag tappa liksom lusten att köra idag. Va därför jag inte dök upp.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Tack Anja, och alla andra, för en trevlig HöstTorsdagsKvällsRunda i osedvanligt lugnt tempo. Slingerbulten ter sig så väldigt annorlunda då man hinner detaljstudera omgivningarna, men med tanke på svala däck, vilda djur i skymmningen mm, så var det mer än klokt! (Och så fick Mattias chansen tro att hans "lilla röda" är snabbare än en hoj... :D )

Hursomhelst ett trevligt och sansat sätt avsluta säsongen på.(åtminstone för min del, såvida solen inte skiner varmt på lördag) Många bekanta ansikten, och massor av snack kring säsongen som gått, en säsong fylld av både höjdpunkter, en massa nya bekanta, och roliga händelser, men samtidigt en del mindre roliga minnen.

Men.. måste säga att belysningen på Slingerbulten är bristfällig, ja väldigt, väldigt, obefintlig, svart som i en kolsäck när vi skulle hemåt... :eek:

/B

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
benkar skrev:
Tack Anja, och alla andra, för en trevlig HöstTorsdagsKvällsRunda i osedvanligt lugnt tempo. Slingerbulten ter sig så väldigt annorlunda då man hinner detaljstudera omgivningarna, men med tanke på svala däck, vilda djur i skymmningen mm, så var det mer än klokt! (Och så fick Mattias chansen tro att hans "lilla röda" är snabbare än en hoj... :D )

Hursomhelst ett trevligt och sansat sätt avsluta säsongen på.(åtminstone för min del, såvida solen inte skiner varmt på lördag) Många bekanta ansikten, och massor av snack kring säsongen som gått, en säsong fylld av både höjdpunkter, en massa nya bekanta, och roliga händelser, men samtidigt en del mindre roliga minnen.

Men.. måste säga att belysningen på Slingerbulten är bristfällig, ja väldigt, väldigt, obefintlig, svart som i en kolsäck när vi skulle hemåt... :eek:

/B

Tycker slingerbulten kan va rätt trevlig i mörker. FZans jättelyse lyser rätt bra och man kan ligga där å mystoura. ;)

Men säsongen kan väl inte va slut än heller. Det är ju inte snö än. :rolleyes: ;)

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
EBS skrev:
Tycker slingerbulten kan va rätt trevlig i mörker. FZans jättelyse lyser rätt bra och man kan ligga där å mystoura. ;)

Men säsongen kan väl inte va slut än heller. Det är ju inte snö än. :rolleyes: ;)

Jag är nog mörkräddare än vad du är... :rodnar Men var helt OK att "mystoura" hem i runt 100 km/h, bara att läsa ur minnet var kurvorna på Slingerbulten brukar ta vägen, när strålkastaren lyser rakt fram ut i djungeln, dock antagligen helt korkat med tanke på djur osv, borde ha gått ännu långsammare, har/hade bla Caffe´s rådjursincident på Slingerbulten i skymning/mörker för några veckor sedan i bakhuvudet, men vi kom hem utan problem!

Säsongens slut, valet är ens eget, men jag har kört många säsonger, och avverkat massor av goa mil i år, är rädd/erfaren från svala vägar/blöta löv, har äckligt dyr försäkring, 0,00001 mm bakdäck kvar och supersleten kjedja, och andra orsaker, så jag slänger upp hjälmen på hyllan för i år... :rolleyes: Men, om du/ni fortsätter ett tag till, ta det lagom, tänk på kylans och lövens påverkan, och se till hålla er på hjulen!

/B

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Sweedo skrev:
Du kör B.U.S.S. :D

UUUHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
*Stora lilleskutt tårar sprutar ur ögonen på mig* känner mig mobbad......
Hmmmmm.....vänta lite nu!?!?! Min är ju både snabbare OCH är hel efter denna säsongen.
Na na na na na na *nynnad i retsam barnvisa*

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
wheelieman skrev:
UUUHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
*Stora lilleskutt tårar sprutar ur ögonen på mig* känner mig mobbad......
Hmmmmm.....vänta lite nu!?!?! Min är ju både snabbare OCH är hel efter denna säsongen.
Na na na na na na *nynnad i retsam barnvisa*
Ja, kör man engelskt får man lägga en massa stålar på ny motor till hojen UTAN mera effekt som sedan har en dragning mot dikeskanten när man körde :eek:
Funderar på att stämma Triumph :mad:
Men jag behöver i alla fall inte tanka diesel :D

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...