wheelieman
I 300 kan ingen höra dig skrika
Funkar för mig...benkar skrev:Och kom några regndroppar just nu, blir det värre får vi väl ta en fika närmare stan.
/B
Funkar för mig...benkar skrev:Och kom några regndroppar just nu, blir det värre får vi väl ta en fika närmare stan.
/B
Mattias skrev:Jag körde ifrån dem allihop. MED BILEN!
benkar skrev:Tack Anja, och alla andra, för en trevlig HöstTorsdagsKvällsRunda i osedvanligt lugnt tempo. Slingerbulten ter sig så väldigt annorlunda då man hinner detaljstudera omgivningarna, men med tanke på svala däck, vilda djur i skymmningen mm, så var det mer än klokt! (Och så fick Mattias chansen tro att hans "lilla röda" är snabbare än en hoj... )
Hursomhelst ett trevligt och sansat sätt avsluta säsongen på.(åtminstone för min del, såvida solen inte skiner varmt på lördag) Många bekanta ansikten, och massor av snack kring säsongen som gått, en säsong fylld av både höjdpunkter, en massa nya bekanta, och roliga händelser, men samtidigt en del mindre roliga minnen.
Men.. måste säga att belysningen på Slingerbulten är bristfällig, ja väldigt, väldigt, obefintlig, svart som i en kolsäck när vi skulle hemåt...
/B
EBS skrev:Tycker slingerbulten kan va rätt trevlig i mörker. FZans jättelyse lyser rätt bra och man kan ligga där å mystoura.
Men säsongen kan väl inte va slut än heller. Det är ju inte snö än.
Hightuned skrev:Tacka faan för 1300cc Race-Suzuki hängar man ju inte på så lätt!.
Du kör B.U.S.S.wheelieman skrev:Tackar för komplimangen .....ahaaaa var det inte mig du menade
Sweedo skrev:Du kör B.U.S.S.
Ja, kör man engelskt får man lägga en massa stålar på ny motor till hojen UTAN mera effekt som sedan har en dragning mot dikeskanten när man kördewheelieman skrev:UUUHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
*Stora lilleskutt tårar sprutar ur ögonen på mig* känner mig mobbad......
Hmmmmm.....vänta lite nu!?!?! Min är ju både snabbare OCH är hel efter denna säsongen.
Na na na na na na *nynnad i retsam barnvisa*
*LOL*Originally posted by Sweedo
..jag behöver i alla fall inte tanka diesel
wheelieman skrev:Tackar för komplimangen .....ahaaaa var det inte mig du menade
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |