Biturbo
Min går i etthundra!
Gå in på Connys USA Bilar och klicka på ”kundinfo” scrolla sedan ner lite grann och läs den sista texten.
Gixxer-Anders skrev:HAHA! Sjukt kul.
Hade kanske vart ännu roligare om sidan fungerat........
Biturbo skrev:Hmm.. Funkar för mig...
Gixxer-Anders skrev:Ja, jävlar. Nu funkar det här med. Lite roligt var det allt
t-rex skrev:Det festligaste är väl att han tydligen ogillar att folk inte talar ren svenska, samtidigt som han skriver som ett barn.
Ja se raggare....
t-rex skrev:Det festligaste är väl att han tydligen ogillar att folk inte talar ren svenska, samtidigt som han skriver som ett barn.
Ja se raggare....
An3Azz skrev:Resten av sidan är ju skriven normalt.
SSB skrev:Jag fick en sån där dåre på halsen en gång som ringde och ville köpa min telefon, som inte ens var till salu. Kan bara tänka mig hur det blir när man faktiskt annonserar ut sina saker
Han hade ringt fel nummer, men vägrade inse det utan trodde att jag inte ville sälja min telefon just för att det var han som ringde, ha ha vilket samtal det blev.
Klockrent!t-rex skrev:Det festligaste är väl att han tydligen ogillar att folk inte talar ren svenska, samtidigt som han skriver som ett barn.
Ja se raggare....
Vår huvudsyssla är 50-60-70-talsjänkare
men vi har även pickuper vans lastbilar
europeer motorcyklar traktorer samt delar
Vi åtar oss även renoveringar och lackeringar
av bilar ni köper hos oss allt enligt kundens
önskemål.
Vi utför även transporter
över hela Sverige o Norge
Bilar Traktorer Minigrävare mm.
SSB skrev:Har en kompis som hade sin bil ute på annons för 50'000. Då var det en annan rolig kille som skrev: "Jag har 30'000".
Han fick svaret: "Jag med".
/SSB
Hahaha. I en marknadsekonomi fungerar det så här: tillgång och efterfråga. Är det en överjävlig efterfråga på just din bil så kan du spela Allan och vägra pruta, är det inte en överjävlig efterfråga så uppstår vad som brukar kallas "köparens marknad". En bil, motorcykel, sparkcykel, whatever är endast värd så mycket som köparna vill betala, varken mer eller mindre.GST Spyder skrev:då han ser bilen så fine visst kan jag dra av lite om det känns ok
sgtpepper skrev:Att som säljare bli arg för att folk prutar är ju helt sinnessjukt, du som säljare behöver ju inte acceptera budet.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|