Liten skåpbil att frakta sporthoj i

Walle

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2009
Hoj
Buell xb9r
Får hem o mäta längden på Ninjan tror jag ;) S10 kan funka, fast kanske skulle ha något med långflak egentligen...

Långflak är fan så mycket coolare om inte annat!

Verkar inte skilja så mycket i soppaförbrukning heller? S10'an drog 1,5l/mil med 4,3L V6:an.. och det borde man kunna få en V8 långflak att dra med, har jag fått för mig...

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Långflak är fan så mycket coolare om inte annat!

Verkar inte skilja så mycket i soppaförbrukning heller? S10'an drog 1,5l/mil med 4,3L V6:an.. och det borde man kunna få en V8 långflak att dra med, har jag fått för mig...

Skaffa en van istället gluffis så slipper du sova på flaket.. ;) Min dodge med 318 drar iaf mindre än 1,5l milen. Det är V8 ingen fjuttig 6:a.. :cdevil

Mxburn

pilljocke
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Gsxr600 exc 250(350) hva sm125
Amerikanskt skit kommer icke på fråga, bränsleekonomi och duglig väghållning är sällan något man hittar från den kontinenten. ;)

/J

Det där tar jag personligt Jerry!
Ska spruta grus på din caddy på gröndal med hillbillypickisen!
Har helt klart både väghållning och bränsleekonomi! :tuttar

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Hoj
En orange
Skaffa en van istället gluffis så slipper du sova på flaket.. ;) Min dodge med 318 drar iaf mindre än 1,5l milen. Det är V8 ingen fjuttig 6:a.. :cdevil

Mja, efter lite mätande så kommer nog en Mazda B2600 flakis funka, den har 2.3m långt flak. Alla kan inte åka en sån mysig BangBus som dig :p

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
Får hem o mäta längden på Ninjan tror jag ;) S10 kan funka, fast kanske skulle ha något med långflak egentligen...

Jag har en S10a om man vill köra med stängd läpp så måste min ninja ställas på diagonalen. Jag kör alltid med läppen nere och hojen lastad rakt fram

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Fattar inte riktigt transporter är inte bra ur komfortsynpunkt men en caddy funkar? Jag har kört båda och dom är ju lika. Jag tycker transporten är goare att köra armstöd e fint! Men båda är ju en transportbil från vw!! Lite som att jämföra Volvo V50 och V70!!!

Det är inte mycket plats till annat när mm knör in bågen i en caddy men det nödvändigaste får plats! I transporten får man in 2 hojar samt det nödvändigaste!

Lycka till!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fattar inte riktigt transporter är inte bra ur komfortsynpunkt men en caddy funkar? Jag har kört båda och dom är ju lika. Jag tycker transporten är goare att köra armstöd e fint! Men båda är ju en transportbil från vw!! Lite som att jämföra Volvo V50 och V70!!!

Det är inte mycket plats till annat när mm knör in bågen i en caddy men det nödvändigaste får plats! I transporten får man in 2 hojar samt det nödvändigaste!

Lycka till!

Jag har åkt i båda, stor, stor skillnad.

Busskänsla vs personbil, armstödet är inte helt relevant i en sådan jämförelse.
Transporter har jag ägt en (99a), och det var onekligen som att bli av med lepra när den skeppades..

Skall man bruksa och åka en hel del mil, så går bussarna fetbort för mig, punGt.

Helt ofattbart att det fortfarande skall argumenteras, man lär undra onekligen...lär ni försvara era egna val såpass alltså, eller vad är det?

:D

/J

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende