RedTop
Se sei incerto, tieni aperto !
Socio#2853 är mindre än din fru och håller god fart på sin 749. Hojen är sänkt (gaffel och ride height staget) och stövlarna har fått ca 10mm extra sula.
hehe. Kan visa henne denna länken o fråga. hehe
http://uk.youtube.com/watch?v=jOhP1HTZQwY
Watsen, hon ville veta var du bor, hon kan slåss som f-n, mina smalben är helt blåslagna...En gatreggad minimoto kanske?
Ta en titt i mitt garage, kanske kan vara något för henne?
Den är liten i mankhöjden, den är lite sportigare, den är billig, billig och försäkra och jag är super inspirerad på att få köra. Klockren för att få vara en förstahoj att övningsköra på. Själv hade jag tänkt att regga den för bana, sen när jag tröttnat på effekten.
Hälsa frugan att hon ska bli medlem, ska bli spännande att få höra vad hon valde
Lycka till!
Yamaha YZF-R6! Liten och giftig. Får hon inte ned fötterna i backen på en sån måste hon verkligen vara liten. Kolla in -06 och framåt så är dom verkligen små. Släng på ett par kraschpuckar så kan hon välta med den utan allt för stor skada.
Jag är bara 153 och jag har en R6a som jag sänkt en del
En liten fråga bara, vad är det tänkt att hon ska köra upp på.
Få utav dom cyklar som diskuterats räcker ju till obegränsat!
Jag hoppas såklart att det blir en Ducati. Brudar på ducatis är snyggare än andra brudar, så det måste du ju uppmuntra Annars undrar jag om inte Daytona 675 kan vara något?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |