Live från SM-premiären i Anderstorp!

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Jo det tyckte/tänkte jag också men det regnade inte när vi körde ut, bara blött. Ingenstans där det finns elektronik fanns det någon väta när vi körde i mål, under bakkåpan där batteri, pcIII m.m. finns fanns inte en gnutta fukt. Inte heller uppe kring styret/styrhuvudet där vissa kabelkontakter går, och inte heller kring motorn såklart pga värmen.

:va:va

//Nitrous

Surt, men det är säkert ett simpelt glapp i någon kontakt, båda de två hojarna jag ägt har haft samma fel, som tur är lyckades jag hitta felen båda gångerna. Första hojen var det glapp i kontakten från brytaren på handtaget. Andra gången var det glapp i kontakten till bränslepumpen. Båda gångerna innebar timmar av felsökande: ryckande och slitande i kablar runt hela hojen, första felet då kunde man höra hur ett relä slog till och från när jag lyckades få kontakten att glappa i/ur, andra gången fick jag hela tiden jobba med startknappen och försökte hitta lägen där den inte gick. Meckigt som fan, men med mycket tålamod kommer du säkert hitta det.

/Tobias

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kval 1 för 125 GP och 125 Junior

Bifogat

• Kval 1 125 juniorOfficiell.pdf
    18.2 KB · Visningar: 118
  • Kval 1125 GP Officiell.pdf
    17.8 KB · Visningar: 100

Tompa Racing

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Hoj
Honda CBR1000RR
Kanonbra med webradio! Vore kanon om ni kunde höja volymen lite bara...
Åså vill jag ju se kvalresultatet från Superbike! :)

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Hoj
R1
Jag lyssnar hellre på lite snack än eran låga musik. Varav de flesta låtarna enligt min mening suger :D Så snacka lite skit istället, så vill ja höra lite om resterande som körde sbc och inte bara 'toppen' :)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kval SST 600 och SST 1000

Bifogat

• Kval 1 SS 600 Officiell.pdf
    18.6 KB · Visningar: 343
  • Kval 1 SB Officiell.pdf
    18.5 KB · Visningar: 239

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hörredu Humlan. 1993 - 2009 blir 16 år i min värld, är det annorlunda i din? :tungan

Keep up the good work!

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Saknar bara en webkamera riktad mot banan som ett komplement till en superb radio när man mekar lite med hojen.

Min son mappade nyss om min hoj oxå.......får väl lära mig att hålla koll på honom när datorn är pluggad i hojen kanske :) Men det är ju bra att han visar intresse för RR hojar! (var lite frånvarande när jag stod och tittade ut och lyssnade på er)

-Pappa jag kunde! Jag tryckte på den knappen! (mapp standard istället för race...tur man har sakerna sparade)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0