Ljuset är skådat. Räser ska det vara! (Mitt livs novell) UPPDATERAD 060906 10:30

Status
Ej öppen för fler svar.

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Grattis Mattias, jag ser fram emot dina och Seges fighter, både på banan och den verbala. Jag tycker faktiskt att häcklandet kan börja redan nu, vi behöver lite underhåållning i höstmörkret:D.

Å jag är avundssjuk, ett sug efter en moppe börjar infinna sej, måste se till att grabben står på egna ben så att man får råd med egen leksak, å då mina vänner, då..........

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Frågan är om du kommer komma ner sådär snyggt bakom kåpglaset. :)

Det tror jag nog. Det var inga bekymmer på seges hoj iaf. I värsta fall får jag fixa "big boy"-grejor, dvs bakram, styren och fotpinneplattor.

Grattis Mattias, jag ser fram emot dina och Seges fighter, både på banan och den verbala. Jag tycker faktiskt att häcklandet kan börja redan nu, vi behöver lite underhåållning i höstmörkret:D.

Å jag är avundssjuk, ett sug efter en moppe börjar infinna sej, måste se till att grabben står på egna ben så att man får råd med egen leksak, å då mina vänner, då..........

Köp en 125 och delta i P.R.O.125GP aka 125GP30+ aka 125GPbigboys eller vad vi nu ska kalla gubbcupen. Jag har fått höra att det är i princip gratis att driva en 125-räser.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast det blir väl med mer "hunch back look" med tanke på kulan på framsidan? :D

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Vafalls?! Försöker du kitta dig till vinster?

Jag anluter snart till eliten i 125GP. Jag ska bara ta några varv till med rädda barnens insamlingsbössa.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Det kommer bli GALET i 125pro I say.

Synd att Mattias försöker fuska och ha sig, vi sa 'inget kitshit' från början liksom men nej nej, rädd och feg som är han försöker han kitta sig till framgångar. Vi vet ju hur det kommer gå, han kommer ha nått litet ynligt minimalt fel och så startar han inte. Jaja.

Fick en smygtitt på hans hoj också, ser alldeles bra ut tyvärr. Grr.

Nu ska vi lura med herr mah-tin, herr MagnusK och SP-gänget också. Hoho.

Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kan skruva tillbaka originalgrejorna om ni ska hålla på å grina! :mad:
Vad jag vet så är Kent Innerfors, Staffan Jansson och Torkel äldre än jag. Resten är BARN utan dödsfruktan, alltså får jag köra kit. Jag är tung också.

Fast det blir väl med mer "hunch back look" med tanke på kulan på framsidan? :D

Jag har mjukt späck på framsidan av kroppen, ingen kula. Skaffar jag en korsett kommer det att funka perfekt.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det känns bra att ha lite effekt att kontra med när alla übersnabba gubbar ska börja köra 125-PRO.

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Jag kan skruva tillbaka originalgrejorna om ni ska hålla på å grina! :mad:
Vad jag vet så är Kent Innerfors, Staffan Jansson och Torkel äldre än jag. Resten är BARN utan dödsfruktan, alltså får jag köra kit. Jag är tung också.

Näeh gör inte D:Bugar I moppe världen kallas det allmänt för "viktkompensation":D å D e' väl tillåtet t.o.m på gatan:yoparty me en vanlig 50cc moppe om man väger över 75kg:va:D samt över 30år?

willy

Alla sätt är bra, utom dem dåliga.
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Honda RS125-05, såld. Prototyp RSV Mille R
Jag har ett sådant kåpset (som på bilden på föregående sidan) som ligger och skräpar! Det är kanon bra för oss som är lite längre än 1,50 typ :D. Säljes billigt!
Kanske ifs hade varit lättare att köpa en räser att sätta dem på......

willy

Gick med
22 Sep 2003
Hoj
det hade varit ruggit skoj :D

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Teamlacken kan inte vara röd, Sanna säger det är fult och passar dåligt med Salta Katten. Helvete, vi behöver ny plan annars blire inget team goddamn! :D

Testa med lila :D En gladracingfärg :banana

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Teamlacken kan inte vara röd, Sanna säger det är fult och passar dåligt med Salta Katten. Helvete, vi behöver ny plan annars blire inget team goddamn! :D

Och du är herre i ditt hem hör jag...:rolleyes:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Näää, jag kan varken köra, meka eller måla liksom. :)

Jag kan köra hjälpligt, meka okej och måla fint.

Rött är passion, fart och såna krejj. Svart med rinningar och kattklistermärken är råkky och o-najs. Jag tänker ha tysk ordning, blank lack och full koll.

Hej!

Grattis Mattias till ny förvärvet:)

Tack, jag är förväntansfull och ivrig och allt.

Jag har ett sådant kåpset (som på bilden på föregående sidan) som ligger och skräpar! Det är kanon bra för oss som är lite längre än 1,50 typ :D. Säljes billigt!
Kanske ifs hade varit lättare att köpa en räser att sätta dem på......

Frågan är om du får vara med. Jag har klara minnesbilder av att bli ifrånkörd av dig. Men jag tycker nog att det är dags igen, va. Köp en. Du behöver det.

Last edited:

willy

Gick med
22 Sep 2003
Hoj
........

Frågan är om du får vara med. Jag har klara minnesbilder av att bli ifrånkörd av dig. Men jag tycker nog att det är dags igen, va. Köp en. Du behöver det.

klart jag behöver det men det gör inte min ekonomi!!! Spec nu när man är arbetslös.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...