Teddy skrev:2438391Mötet mellan Mattias och Skatungen var ett möte mellan två tvillingsjälar. Ni var som gjorda för varandra. Och sååå långsamt gick det ju faktiskt inte. Du höll jämt skägg med en GS600 (GatSoffa) i snabba gruppen vid tredje försöket. Det är inte illa pinkat.
JV skrev:2438367Nå, har du handlat en racigare hoj nudå? Halva dagen har redan gått.
GS 600 kan ju ha varit Fille som va i vägenTeddy skrev:2438391Du höll jämt skägg med en GS600 (GatSoffa) i snabba gruppen vid tredje försöket. Det är inte illa pinkat.
LOTTAK skrev:2438471GS 600 kan ju ha varit Fille som va i vägen![]()
Neutral skrev:2438524Körde du in efter 5 varv? När jag fick låna Teddys racer (tack!) så skulle vi byta hoj ett par varv bara men det slutade med att jag körde hela passet.
Efter det var Kawan till salu och jakten på Grand Prix-maskineri hade börjat.
![]()
Bra beskrivning!Mattias skrev:2437455...som en cross i karaktären. Det river iväg på ett jävligt argt sätt....Alla intryck skrek åt mig att det nog gick i minst 300.
Jag tyckte Teddys racer kändes väldigt solid, långt ifrån vad han berättat om hur den var i början när han köpt den. Grym frambroms kommer jag speciellt ihåg. Hoppas vi blir många som kör nästa år.Mattias skrev:2438526Jag körde tre pass till slut. Konstant orolig att paja nåt.
Neutral skrev:2438538Jag tyckte Teddys racer kändes väldigt solid, långt ifrån vad han berättat om hur den var i början när han köpt den. Grym frambroms kommer jag speciellt ihåg. Hoppas vi blir många som kör nästa år.![]()
Jag kommer ihåg hur glad Jannica var när du lokaliserat felet.Mattias skrev:2438548Det var inget med motorcykeln som gjorde att jag oroade mig. Varenda motorcykel jag provkört tidigare i år har skurit eller på annat sätt gått sönder.
Frambromsen på Teddys Honda var grym när jag testade den förra sommaren: ett fjäderlätt tryck och det SÖG TAG på ett helt annat sätt än på min RS 250. Men Skatungens motorn gick inte lika bra som den borde: du har mer glädje att se fram emot där!Neutral skrev:2438538Jag tyckte Teddys racer kändes väldigt solid, långt ifrån vad han berättat om hur den var i början när han köpt den. Grym frambroms kommer jag speciellt ihåg. Hoppas vi blir många som kör nästa år.![]()
Nyteknik skrev:2438588Frambromsen på Teddys Honda var grym när jag testade den förra sommaren: ett fjäderlätt tryck och det SÖG TAG på ett helt annat sätt än på min RS 250. Men Skatungens motorn gick inte lika bra som den borde: du har mer glädje att se fram emot där!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |