LMS B-race 28-29:e Juni

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Jag kommer att komma upp typ kl 4 - 5 på fredag morgon. Kommer man inte in då? Min teamkamrat har då redan kommit och tagit plats.

Klart du kommer in då, men det kan ju bli svårare att parkera din bil i depån, det lär ju vara trångt.

Pratade precis med Håkan och det verkar som att vid ca 18.00 på torsdagen kommer man släppa in ekipage, före dess så ska det dras el på området. Det är lite problematiskt att kabla ut ett vettigt elnät om det står bilar och tält över allt.

/Nitrous
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag kommer att komma upp typ kl 4 - 5 på fredag morgon. Kommer man inte in då? Min teamkamrat har då redan kommit och tagit plats.

Inte in i depån, så camping på grusparkeringen tills dess att folk kommer dit och släpper in dig.

det är för DIN säkerhet och planering av depåområdet

och alla ni som kommer, måste inte bilen stå i depån, ställ den gärna på grusparkeringen, det kommer bli onödigt trångt annars.
Dessutom är det enklare att ta sig till/från området om man har bilen utanför depån

//håkan
 
Last edited:

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
mailade transpondernummer för ett tag sedan men ser inte att det blivit uppdaterat i listan.hur vet jag att det kom fram?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fittikattan vad kul det ska bli. Teddys hoj ska förfinas ytterligare, min hoj har nya kolvar och nyhonade cylindrar, tält har lånats, jag kommer ha kvalificerad mekhjälp och en helg som gräsänkling sovandes på en madrass i en buss kan inte bli bättre just nu. Meka på kvällarna och köra tvåtaktsrevelj kl 08:00 sharp:D
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag kommer att komma upp typ kl 4 - 5 på fredag morgon. Kommer man inte in då? Min teamkamrat har då redan kommit och tagit plats.

Jag kommer förhoppningsvis vara på plats mellan 6 o 7 och börja släppa in så åk en timme senare så slipper du vänta så länge... ;)
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
anmäl dig till räjset så får du köra träningen!


Det var tanken att jag skulle köra det här racet. Men jag har aldrig kört på LMS och båda dom gånger jag skulle kört nu i maj/juni fick jag förhinder. Känns inte bra att börja första tävlingen på en bana jag inte kan.

Plus att det har vart så mycket jobb och allt med bandagar, sköta trädgård och hemmet att jag inte hann med att ta ut in licens, skaffa sådantdära kort till hojen som man måste ha osv....

Men en dag ska jag köra ett race :)
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
Är typ på plats nu med husvagn. Finns det något bra ställe man kan ställa den på övernatten? :) Det är rätt låst(som väntat) men hörde något om en grusparkering?
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Är typ på plats nu med husvagn. Finns det något bra ställe man kan ställa den på övernatten? :) Det är rätt låst(som väntat) men hörde något om en grusparkering?

Grusparkeringen är mellan dom yttre grindarna där du är nu och grinden till själva överfarten av motorbanan.
Du kommer nog inte in till grusparkeringen föränn någon kommer till jobbet imorgon på kansliet.

/Nitrous
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
Jaha! Det var ju typiskt :) Får hitta något skönt ställa att gömma vagnen på så länge då! Tack för svaret :D
 

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Ort
linköping
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
När bör man va ute i morgon för att anmäla sig till träningen?
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Fittikattan vad kul det ska bli. Teddys hoj ska förfinas ytterligare, min hoj har nya kolvar och nyhonade cylindrar, tält har lånats, jag kommer ha kvalificerad mekhjälp och en helg som gräsänkling sovandes på en madrass i en buss kan inte bli bättre just nu. Meka på kvällarna och köra tvåtaktsrevelj kl 08:00 sharp:D

Jättekul.... Men stryk ska ni få båda två!! :gelehallon
 

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Ort
Nybro
Hoj
ZX-6R SST 600
Det får jag säkert men jag skiter i det. Tjockis.

Var inte så säker på det. ;) Jag är själv bara en glad amatör. Kul att ni dyker upp med era riktiga räsers i alla fall. :)

(Jag är inte tjock utan bara ett resultat av för många milda vintrar :D )
 

nypan

WROOOM!
Gick med
3 Aug 2004
Ort
nyköping
Hoj
R1 -06
Hallå! Kan man hitta resultaten för dagen någonstans? Vore kul för oss som inte har haft möjlighet att infinna oss live.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top