LMS KM den 11:e September

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....

Är du nervös?

sandstream

Guest
12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....
Glöm inte att du kommer att ha ett mycket sämre första varv än ledaren. Jag räknade precis som du i början men man lär sig fort att när fältet dras ut så försvinner de snabba grabbarna i horisonten.

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Fan också. Där sprack alltså den teorin ha ha.

Otto...klart jag inte är nervös. Jag är ju inte ens anmäld :) Jag skulle väl ändå få köra en egen 750-klass sa du tidigare idag tsss....

Glöm inte att du kommer att ha ett mycket sämre första varv än ledaren. Jag räknade precis som du i början men man lär sig fort att när fältet dras ut så försvinner de snabba grabbarna i horisonten.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Fan också. Där sprack alltså den teorin ha ha.

Otto...klart jag inte är nervös. Jag är ju inte ens anmäld :) Jag skulle väl ändå få köra en egen 750-klass sa du tidigare idag tsss....

Då anmäler du dig, NU!

sandstream

Guest
Du skulle få för många DNF pga bristande taktkänsla. :hihi
Jag skulle nog krascha mindre med en 250, de verkar gå att köra fort med dem in i kurvorna. Min traktor vill helst gå rakt fram :gnissla

Varför vänta, din dröm kan slå in redan nu. B-förare är tillåtna i 125 och 250.
Okej, jag trodde det var enbart för A-förare och därav att startfälten är lite mindre.
Mmmm.... en 250R kanske... :)

Last edited:

sandstream

Guest
Du vet att du vill... :D
Teddy sådde onekligen ett frö när jag fick prova hans men jag fortsätter nog med 1000 cc ett tag till.
Däremot är jag jäkligt sugen på att köra en 250R en hel dag så man hinner lära sig lite mer.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Varför sälja? Har du tröttnat?

Tröttnat på vad? Körningen eller den påstådda mekningen? Körningen längtar jag tillbaka till enormt och mekningen har inte behövts knappt något förrän jag själv ställde till det.

Nej då, har inte tröttnat men jag har nya planer.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Tröttnat på vad? Körningen eller den påstådda mekningen? Körningen längtar jag tillbaka till enormt och mekningen har inte behövts knappt något förrän jag själv ställde till det.

Nej då, har inte tröttnat men jag har nya planer.
eh-hum, aha, jasså, visst visst...men berätta då! 125R? Bimota V-due?

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
:eek: 18 stycken anmälda, vi sänker inte inte LMS server med anmälningar precis. R1000 7st, R600 8st, 125-400 2st, 125 Jnr 1 anmäld Crowdyyyy :rolleyes: Kom igen nu, det kan ju bli ett kul race:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...