ozto
Testförare
12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....
Är du nervös?
12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....
Glöm inte att du kommer att ha ett mycket sämre första varv än ledaren. Jag räknade precis som du i början men man lär sig fort att när fältet dras ut så försvinner de snabba grabbarna i horisonten.12 varv...hmmm...den snabbaste får köra typ minuten hela racet, inte bättre för då blir jag varvad. Kör jag 1.05 alla varv så kommer jag 11 varv plus 5 sekunder innan vinnaren går i mål...ha ha....
Man kanske skulle köpa en 250 om man blir A-förare. Blir ju garrat topp 10 i SM-totalenFortfarande på pallen.![]()
Du skulle få för många DNF pga bristande taktkänsla.3127028Man kanske skulle köpa en 250 om man blir A-förare. Blir ju garrat topp 10 i SM-totalen![]()
Glöm inte att du kommer att ha ett mycket sämre första varv än ledaren. Jag räknade precis som du i början men man lär sig fort att när fältet dras ut så försvinner de snabba grabbarna i horisonten.
Fan också. Där sprack alltså den teorin ha ha.
Otto...klart jag inte är nervös. Jag är ju inte ens anmäldJag skulle väl ändå få köra en egen 750-klass sa du tidigare idag tsss....
Man kanske skulle köpa en 250 om man blir A-förare. Blir ju garrat topp 10 i SM-totalen![]()
Jag skulle nog krascha mindre med en 250, de verkar gå att köra fort med dem in i kurvorna. Min traktor vill helst gå rakt framDu skulle få för många DNF pga bristande taktkänsla.![]()
Okej, jag trodde det var enbart för A-förare och därav att startfälten är lite mindre.Varför vänta, din dröm kan slå in redan nu. B-förare är tillåtna i 125 och 250.
Du skulle få för många DNF pga bristande taktkänsla.![]()
Mmmm.... en 250R kanske...![]()
Jag skojade mest, ska nog mycket till innan jag kör tvåtakt.Jag kommer att ha en till salu snart.![]()
Jag skojade mest, ska nog mycket till innan jag kör tvåtakt.
Du vet att du vill...![]()
Man kanske skulle köpa en 250 om man blir A-förare. Blir ju garrat topp 10 i SM-totalen![]()
Teddy sådde onekligen ett frö när jag fick prova hans men jag fortsätter nog med 1000 cc ett tag till.Du vet att du vill...![]()
Varför sälja? Har du tröttnat?
eh-hum, aha, jasså, visst visst...men berätta då! 125R? Bimota V-due?Tröttnat på vad? Körningen eller den påstådda mekningen? Körningen längtar jag tillbaka till enormt och mekningen har inte behövts knappt något förrän jag själv ställde till det.
Nej då, har inte tröttnat men jag har nya planer.
Precis, ett litet futtigt nyckelbensbrott hindrade inte den här klenisen från att komma trea i EM på Anderstorp...
/Torkel a.k.a Iron man (inte ironing man, capisce?)
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |