Bara för mig som Håkans länkar inte fungerar ?
Är nyfiken på hur upplägget ser ut med tider för kval och race och hur klassindelningen ser ut.
Japp det är bara för dig
You've got mail.
Bara för mig som Håkans länkar inte fungerar ?
Är nyfiken på hur upplägget ser ut med tider för kval och race och hur klassindelningen ser ut.
Tror de har delat in det i tre klasser under kvällen, och om vi hinner få ihop allt är tanken att Fredde ska delta i alla klasser på tre olika hojar, men vi får se hur det går. En av hojarna är långt ifrån klar så i slutändan kanske det bara blir två klasser.
Jag kommer nog inte att hinna ner och köra tyvärrTill och med Sandmanen om han kommer iväg i starten kommer att kunna hota watz.
Jag kommer nog inte att hinna ner och köra tyvärr![]()
Och varför är inte du med och köra på Åsen i helgen? Va, va, va!ap ap ap! Klart du ska köra!Inga undenflykter nu! Det här är ju årets race!
Jag kommer nog inte att hinna ner och köra tyvärr![]()
Men vart fan är all hets? Har ni somnat in totalt eller har lms blivit en muffo klubb där alla bara tycker om varandra?
Som en sann Lms:are får du ett![]()
Så du känner dig hemma![]()
OM Fredde kör sin Aprilia Mille vore det pinsamt för de andra om de inte vann.3159899Tror ärligt att han bara kommer vinna 250 men det hänger ju på vilka som kommer. Petter har en väldigt bra chans att köra ifrån han, lika så Fredrik om han kommer i stämning och har 07:an. Eskilson skulle må bra av att ha den skalpen på sitt samvete och skulle ju inte heller göra bort sig. Håkan om han varit i form hade kunnat jävlas ändel med men har ju tyvärr haft en värre svacka än jag. Till och med Sandmanen om han kommer iväg i starten kommer att kunna hota watz.
Men vart fan är all hets? Har ni somnat in totalt eller har lms blivit en muffo klubb där alla bara tycker om varandra?
OM Fredde kör sin Aprilia Mille vore det pinsamt för de andra om de inte vann.
Varför då?OM Fredde kör sin Aprilia Mille vore det pinsamt för de andra om de inte vann.
Kul att ni kom och tittadeKlart då måste komma ner och köra, jag och Håkan kommer upp och hetsar dej i morgon, och övertalar dej till att komma ner på tisdag förstås![]()
Aprilian är en sjukt trött hoj.Varför då?
Fredde är väl den mest erfarne föraren och kanske även den duktigaste.
Som Fredde ändå lyckas ta runt Sviestad på 59,1 på kval och 59,4 på race (B-racet).Aprilian är en sjukt trött hoj.
Aprilian är en sjukt trött hoj.
Självklart! Visst finns det VM, EM, SM och annat tjaffs, men det här är årets finaste tävling. Familjefejden!ap ap ap! Klart du ska köra!Inga undenflykter nu! Det här är ju årets race!
Men den svänger fanken så mycket trevligare än en min r1'a iaf, gasen är dessutom väldigt lätt att kontrollera, det är bara att vrida fullt
Ni får nog se Fredde i 1000cc imorgon iaf, fast inte på aprilla![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |