Äh, lägg upp en omröstning, en liten högervänsterkombination kan ju inte ha tre namn...och "Pelles Påfart" vad är det för namn? Påfarter har man på motorvägen....![]()
Det löser sig nog det här ska ni se!Bara det får heta Torkels bollhav/räcke/avåkningszon ANNARS!!!!!
![]()
det är en påfart på gammla sträckningen ochegentligen inte en kurva, jag fick faktist höra björnsböj redan i andrestorp av en kille så det är redan känt vad kurvorna ska heta![]()
björn
Får nog bli Torkels Öööökendå lecakulorna fått ge vika för sand
detta måste erkännas som lobby verksamhet av den enträgnare sorten, men jobba på, sna<rt sitter det
Då tycker jag att vi kallar den Träffen så länge, mest för att reta Björn förstås
Sen väntar vi på att någon kraschar där och då får äran att ge kombinationen ett namn,
KanonJag ska sprida ut flygblad med banskisser på LMS SM deltävling, där det står TRÄFFEN bredvid den nya kombinationen.
Jag ska sprida ut flygblad med banskisser på LMS SM deltävling, där det står TRÄFFEN bredvid den nya kombinationen.
Det kallar vi torparn för redan.Den kommer nog i slutänden med tanke på den tekniska svårighetsgraden på kombinationen att döpas till "den förbannade jävla felgjorda skitböjen"![]()
Det kallar vi torparn för redan.
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |