AHA! Så nr 44 var inte Watz? Vad gav hans 250R för mätvärde?
Det var Watz som körde sin 600 sukka.
Watz a.k.a Professor BalthazarJo, Suzuki 600:an var Watz. Finns i alla fall tre #44.
Du läser illa va? 2 sista raderna i mitt inlägg?
Var sändaren över huvud taget påslagen, var sitter den?
Är det någon som har något bra tips på hur jag ska komma till rätta med min NanoLAP?
Ehh.. fan också.
Fan åt att det är ljudmätningar? eller fan åt att du inte såg det?
om vi vill fortsätta köra på LMS med motorcyklar så måste ljudnivån ner helt enkelt.
Det är inte så mycket med den. Kolla in var sändaren sitter och se sedan till att NanoLAP:en pekar mot den. Det är inte jättepetigt, men det får inte slå för många grader fel. Ju bättre NanoLAP:en är riktad mot sändaren desto bättre signal får den. Problemen du beskriver låter som att den varit feljusterad, alltså pekat fel.Naturligtvis har jag massvis med frågor, och en av dem lyder:
Hur får jag min NanoLAP att fungera?
Jag använde en nyinköpt NanoLAP på träningen, och när jag förde över infon efter träningen hade den bara registrerat två varv, ett på drygt 2sek och ett på drygt 3 sek (iof bra tider för att vara första träningen.. ).
Den var påslagen (blinkade grönt med 1-2s intervall), och jag hade den på höger sida av hojen, riktad en aning nedåt.
Var sändaren över huvud taget påslagen, var sitter den?
Är det någon som har något bra tips på hur jag ska komma till rätta med min NanoLAP?
Det är inte så mycket med den. Kolla in var sändaren sitter och se sedan till att NanoLAP:en pekar mot den. Det är inte jättepetigt, men det får inte slå för många grader fel. Ju bättre NanoLAP:en är riktad mot sändaren desto bättre signal får den. Problemen du beskriver låter som att den varit feljusterad, alltså pekat fel.
...
Rapportera från Linköping närmare 2-3 tiden tack... Är det torrt säg 14:30 så lastar jag och åker!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|