LMS RR-Träningar 2009

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Tyvärr kan jag inte köra VM i KM. Jag ska till Tyskland och jobba hela nästa vecka!

Men jag är redan anmäld och betald. Finns det någon som vill ta över min plats? Eller kan jag ha anmälningsavgiften tillgodo tills höstens VM i KM?

nizze69

Fattig racingfarsa, men vafan..glad ändå
Gick med
17 Dec 2005
Hoj
Kawa Mean Streak, MV Agusta F3
Hoppas på bra väder i morgon på KM:et :). 14 anmälda i 600 och 13 i 1000 enligt hemsidan. Kanske kommer några sista minuten också.

Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
jättevarmt ute idag så glöm inte vattenflaskan till KM:et :)
det spås uppåt 24 grader i skuggan, just nu är den på Saab 20 grader, så några grader mer tills ikväll borde det ju kunna bli :)

strååååålande solsken! :yoparty

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
jaha.... direktrapport från depån

det blir 2 sightlinglap istället för 1 för att det har börjat... ÖSREGNAT
förbannade skit, regndäcken ligger hemma... det blir att köra race med slicks i ösregn helt enkelt...

vi får se hur många som vurpar.... jag själv kommer förmodligen att göra det...

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Sviestad KM1.

Massvis med trevliga människor precis som vanligt på Sviestad. Toppen med så många funkisar som är med och gör dagen möjlig! Kan bara säga, tack och bock för ett mycket bra KM! :tummenupp

Dagens stora mål att komma före Hampus uppfylldes med lätthet, så jag är nöjd med insatsen. Redan efter några varv kom jag ifatt honom och svishade förbi. Han vinkade glatt från bankanten med hojen liggandes en bit bort.
Krya på dig Hampus, jag vill köra ifrån dig medans du är på hjulen till KM2!:huvet

..och Wedell... nästa gång: :arsele ..kanske :rolleyes:

Jag har för övrigt ett tips till nummer 4, vem det nu var.. :rolleyes: När jag seglade om dig på yttern i esset tyckte jag mig se att du hade lite mycket returdämpning bak. Prova att släppa två klick så ska du se att det går bättre nästa gång! :tummenupp

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
De' här va SPÄNNANDE:gnissla!!!!!! Efter ett uppehåll på nästan 20 år var det dax för den "Bejublade come.backen":D med ny lånad hoj och bara 20 min träning/kval var det dax för vädergudarna att säga sitt:huvet
Det blev ett duktigt halt race på allt för gamla däck. Men höll mej på hjulen iaf.:yoparty å TZR:en kan lämnas tibax med gott samvete.

Å vill oxå tacka:kiss Alexandra och alla ni andra som hjälpte mej att fixa lite tankfoam istället det som försvann på posten:huvet Trots att det visade sej att jag inte prompt behövde det, men tack ändå

MVH Kunkel (Micke Karlsson #6)

PS.Har lite bilder från kvällen.DS

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
De' här va SPÄNNANDE:gnissla!!!!!! Efter ett uppehåll på nästan 20 år var det dax för den "Bejublade come.backen":D med ny lånad hoj och bara 20 min träning/kval var det dax för vädergudarna att säga sitt:huvet
Det blev ett duktigt halt race på allt för gamla däck. Men höll mej på hjulen iaf.:yoparty å TZR:en kan lämnas tibax med gott samvete.

Å vill oxå tacka:kiss Alexandra och alla ni andra som hjälpte mej att fixa lite tankfoam istället det som försvann på posten:huvet Trots att det visade sej att jag inte prompt behövde det, men tack ändå

MVH Kunkel (Micke Karlsson #6)

PS.Har lite bilder från kvällen.DS

Vassego!

Hoppas alla är nöjda, inte med vädret så klart, men allt annat!

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
Utan stödhjul
Jätte trevlig kväll , lite tråkigt väder OCH saknade den väntande fajten i
1000 mellan Benny , Nisse och Kobbe
Tog endel bilder några rätt bra och några mindre bra . Lägger upp
dom på http://www.kobbkan.se
i slutet på veckan

/Håkan

Bifogat

• hampus_km_a.jpg
    hampus_km_a.jpg
    42.2 KB · Visningar: 96
  • marcus_redigerad-1.jpg
    marcus_redigerad-1.jpg
    233.9 KB · Visningar: 143

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Hey you rock steady crew show what you do make a break make a move... Ja se, 80-talet är tillbaka, sanna mina ord. Ett litet minus för den slappa högerhanden, annars en nästan perfekt headspin med lyft. Hoppas föraren mår bra idag.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Jag har för övrigt ett tips till nummer 4, vem det nu var.. :rolleyes: När jag seglade om dig på yttern i esset tyckte jag mig se att du hade lite mycket returdämpning bak. Prova att släppa två klick så ska du se att det går bättre nästa gång! :tummenupp

:rofl

Har en väldig känsla av att det var första och sista gången du fick göra det :näsblod

Last edited:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Och regn kommer det bli säger SMHI. Vädret där uppe nu då?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati