Det märks att det åter igen drar ihop sig till den tuffaste och mest prestigefyllda tävlingen inom RR:ns historia, KM på Sviestad...evig ära och berömmelse till alla deltagare oavsett placering och varvtid....
Många optimister idag tack vare solsken och så gott som vindstilla. Massor påbromsningar efter långa rakan och start/mål-rakan. Ett par gräskontrollanter(inkl mig själv) i torparn som höll sig på hjulen och så stackars Lena som krascha i esset. Hur gick det med knät Lena? Ryktet sa och i knät....
Tack för omtanken! Det är faktiskt bara ett smärre blåmärke som nog kommer att göra ganska ont imorgon. Desto roligare var att jag låg stabilt på 1.08 (gamla pers) och dippade några 1.07 under sista passet! Efter ett ordentligt släpp ut ur högern i esset (ja, det var nog vid knycken) var jag glad att jag satt på hojen. Staketet närmade sig dock och tanken på att det kan göra lite ont att lägga omkull hojen. Tur att allt gick bra!
Vi ses på tisdag för då blir det rejs!
/lena
Jag tycker han kan kapa en halv sekund på det.Gött med en 56.862 på fredde
Jag tycker han kan kapa en halv sekund på det.
Räcker det med en halv sekund då?Det tror jag han också tycker
Räcker det med en halv sekund då?
Räcker det med en halv sekund då?
Var det med R6 eller R1 han satte tiden?Ja, då är det absolut banrekord fast det skulle inte vara satt under race då förstås. Att han körde det varvet precis på slutet är otroligt med tanke på hur däcket såg ut.
Det var på R1:an. Men det såg faktiskt ut som om han kunnat köra ännu fortare......
Tror nya R1:an kan passa bra på Sviestad, på de banor som kräver mer kraft verkar den inte komma till sin rätt riktigt.
Kan man spela på SM på någon vadslagningssajt?
Chrille kör väl den "gamla" R1:an?Det var en R1 som vann båda rejsen i Anderstorp så vilka banor syftar du på?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|