Tar du och färgar din blå så färgar jag min rosaThat's the spirit Teddy, hmm, så är det de där med hår, i mitt fall så får det bli färgad flint
Tar du och färgar din blå så färgar jag min rosaThat's the spirit Teddy, hmm, så är det de där med hår, i mitt fall så får det bli färgad flint
Tar du och färgar din blå så färgar jag min rosa
1. 36 Andreas Wedell 59.853
Snyggt grabben! Stort grattis till 59:an
1. 36 Andreas Wedell 59.853
Snyggt grabben! Stort grattis till 59:an
Grattis Andreas!
Grattis!
Det såg bra ut dessutom..
59? Jösses! Dessa ungdomar..., ingen respekt, ingen morgondag, de bara kör och tittar aldrig tillbaka. Jag vet inte varför jag fortfarande ens försöker. Igår kväll på vägen från tåget till radhuset blir jag omkörd av två tonårstjejer på en cykel som ropar "flytta på dig gubbe!". Nåja, jag ska väl ta mig till banan och bli förnedrad i år också.
Ehhh och jo förresten, Grattis till 59'an Andreas.
Grattis! Bra, för på tisdag kommer jag och tränar, då kan jag tänka mig lite draghjälp av Andreas så jag kan sätta min första 59 för året, tack!
/En utarbetad amerikan
Och över till frågan vad skall jag göra nu?
Jag tycker att du ska ta tillbaka din transponder som Watz lånade i tisdags, montera den på din egen hoj och köra en träningOch över till frågan vad skall jag göra nu?
Ja tack så mycket allihopa
efter att ha behövt arbeta med denna förbannelse till tiondel så har jag äntligen lyckats ta mig ur dess hårda grepp och för första gången levererat en 59:a!
All prestige fylld ära vill jag ge till Cafe Racer med deras fett goda hamburgare och Light Cola!
Så lilla bubben behövde hjälp med den svåra hakremen...Nu ska jag väl inte ta åt mig hela äran men här ser man ju tydligt vikten av kunnig hjälp med förberedelserna. Att få hjälp med så pass avgörande saker som att ta bort däckvärmarna och spänna hakremmen har bevisligen en avgörande roll för att plocka fram det bästa hos en förare.
Så lilla bubben behövde hjälp med den svåra hakremen...
Nu ska vi ju börja köra 58or på träningarna!!!
Nu ska jag väl inte ta åt mig hela äran men här ser man ju tydligt vikten av kunnig hjälp med förberedelserna.
Så lilla bubben behövde hjälp med den svåra hakremen...
Han behöver all hjälp han kan få
Grattis Adde förresten!
Börja inte mopsa dig nu bara för att du kört ett par tiondelar fortare än en gammal talanglös gubbeJa lilla bubben slet på sig handskarna i orutin före hjälmen… Och du bubben 2 kanske skulle vilja ha lite hjälp med stavningen då hakremmen stavas med dubbla m.
Börja inte mopsa dig nu bara för att du kört ett par tiondelar fortare än en gammal talanglös gubbe
Jaha, mina bromsbelägg var slut sen kinnekullekörningen i går. Trots sparsamt bromsande så fick jag stå brevid i dag o fota istället.
Va kul. Schyssta bilder.
Jag hör av mig på mailen-
Jaha, mina bromsbelägg var slut sen kinnekullekörningen i går. Trots sparsamt bromsande så fick jag stå brevid i dag o fota istället.
Fotona finns att se på http://arab-sm.nouvolare.se/#home
Bilderna är förminskade och snabbsorterade, så alla är säkert inte med, och en del förare är mer fotade än andra.
Om någon mot förmodan skulle vilja ha en bild i fullformat så hojta till här eller
maila på keithflint91@hotmail.com så skickar jag den gratis.
Vi ses nästa tisdag!
/Arne på den svarta 1098:an
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring