LMS RR-Träningar 2009

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
1. 36 Andreas Wedell 59.853

Snyggt grabben! Stort grattis till 59:an :tummenupp

Grattis! Bra, för på tisdag kommer jag och tränar, då kan jag tänka mig lite draghjälp av Andreas så jag kan sätta min första 59 för året, tack!

/En utarbetad amerikan

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
1. 36 Andreas Wedell 59.853
Snyggt grabben! Stort grattis till 59:an :tummenupp

Grattis Andreas! :tummenupp

:hoppa Grattis!

Det såg bra ut dessutom.. :tummenupp

59? Jösses! Dessa ungdomar..., ingen respekt, ingen morgondag, de bara kör och tittar aldrig tillbaka. Jag vet inte varför jag fortfarande ens försöker. Igår kväll på vägen från tåget till radhuset blir jag omkörd av två tonårstjejer på en cykel som ropar "flytta på dig gubbe!". Nåja, jag ska väl ta mig till banan och bli förnedrad i år också.
Ehhh och jo förresten, Grattis till 59'an Andreas.

Grattis! Bra, för på tisdag kommer jag och tränar, då kan jag tänka mig lite draghjälp av Andreas så jag kan sätta min första 59 för året, tack!
/En utarbetad amerikan

Ja tack så mycket allihopa :)
efter att ha behövt arbeta med denna förbannelse till tiondel så har jag äntligen lyckats ta mig ur dess hårda grepp och för första gången levererat en 59:a!
All prestige fylld ära vill jag ge till Cafe Racer med deras fett goda hamburgare och Light Cola!
Och över till frågan vad skall jag göra nu?

Edika

#99 SP 2007
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
Aprilia RS250
Ja tack så mycket allihopa :)
efter att ha behövt arbeta med denna förbannelse till tiondel så har jag äntligen lyckats ta mig ur dess hårda grepp och för första gången levererat en 59:a!
All prestige fylld ära vill jag ge till Cafe Racer med deras fett goda hamburgare och Light Cola!
Och över till frågan vad skall jag göra nu?

Nu ska jag väl inte ta åt mig hela äran men här ser man ju tydligt vikten av kunnig hjälp med förberedelserna. Att få hjälp med så pass avgörande saker som att ta bort däckvärmarna och spänna hakremmen har bevisligen en avgörande roll för att plocka fram det bästa hos en förare.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Nu ska jag väl inte ta åt mig hela äran men här ser man ju tydligt vikten av kunnig hjälp med förberedelserna. Att få hjälp med så pass avgörande saker som att ta bort däckvärmarna och spänna hakremmen har bevisligen en avgörande roll för att plocka fram det bästa hos en förare.
Så lilla bubben behövde hjälp med den svåra hakremen...

:rofl

BBeeAA

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2007
Hoj
Aprilia RS125 - 01
Är det någon där ute som vet vem/villka det var som stod runt banan och fotograferade i tisdags? :p

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
Nu ska vi ju börja köra 58or på träningarna!!!

bra förslag!
men du är ju inte hemma?:confused:

Nu ska jag väl inte ta åt mig hela äran men här ser man ju tydligt vikten av kunnig hjälp med förberedelserna.

Det tackar vi för!:)

Så lilla bubben behövde hjälp med den svåra hakremen...
:rofl

Ja lilla bubben slet på sig handskarna i orutin före hjälmen… Och du bubben 2 kanske skulle vilja ha lite hjälp med stavningen då hakremmen stavas med dubbla m.:rolleyes:

Han behöver all hjälp han kan få :rolleyes:
Grattis Adde förresten!

Yes och du går med på det… och det är gratis, helt okej med mig!
Tack ;)

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Ja lilla bubben slet på sig handskarna i orutin före hjälmen… Och du bubben 2 kanske skulle vilja ha lite hjälp med stavningen då hakremmen stavas med dubbla m.:rolleyes:
Börja inte mopsa dig nu bara för att du kört ett par tiondelar fortare än en gammal talanglös gubbe :såjaponken

Dojan

#41 R600
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
R6-06
Jag har en plats i licensgruppen på mantorp imorgon (Actionpics). Min motor är fortfarande i smådelar. :gråta
Ge mig 500 pix så är den er!

PaulSmart

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
Ducati 1098
Jaha, mina bromsbelägg var slut sen kinnekullekörningen i går. Trots sparsamt bromsande så fick jag stå brevid i dag o fota istället.
Fotona finns att se på http://arab-sm.nouvolare.se/#home
Bilderna är förminskade och snabbsorterade, så alla är säkert inte med, och en del förare är mer fotade än andra.
Om någon mot förmodan skulle vilja ha en bild i fullformat så hojta till här eller
maila på keithflint91@hotmail.com så skickar jag den gratis.
Vi ses nästa tisdag!

/Arne på den svarta 1098:an

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Jaha, mina bromsbelägg var slut sen kinnekullekörningen i går. Trots sparsamt bromsande så fick jag stå brevid i dag o fota istället.
Fotona finns att se på http://arab-sm.nouvolare.se/#home
Bilderna är förminskade och snabbsorterade, så alla är säkert inte med, och en del förare är mer fotade än andra.
Om någon mot förmodan skulle vilja ha en bild i fullformat så hojta till här eller
maila på keithflint91@hotmail.com så skickar jag den gratis.
Vi ses nästa tisdag!

/Arne på den svarta 1098:an

Hittar du några på en svart R6:a med nummer 17 på hade det varit grymt kul :)

För er som inte var där och vill ta del av en samman fattning av en mycket skum dag för min del så finns träningsrapport i vanlig ordning på min hemsida enl. länk i signaturen.

UPPHITTAT: Pryl upphittad i depån du som känner att du saknar något kan återfå den mot beskrivning skicka PM.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...