LMS RR-Träningar 2010

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag är mest imponerad över i vilken takt Hampus lyckas göra rat-bikes av alla hojar han kör. :)

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
OBS! Att tänka på till träningen på tisdag är att juniorer är välkomna och kommer få en egen grupp, om de blir tillräckligt många såklart. I första hand kommer de som är anmälda till SM få köra, ni andra får helt enkelt vila om ni har otur.
Förstår resonemanget men har ni kollat upp det mot reglementet? Träningen ska vara öppen för alla för att inte räknas som en stängd träning och en sån får man ju som bekant inte delta i 7 dagar före race på samma bana om man kör om SM-poäng.

Hade funderingar på att träna men det får väl kanske bli Gelleråsen istället... :(

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
bilder från depån

:D Kobbe ser tok slut ut :D

Jag är mest imponerad över i vilken takt Hampus lyckas göra rat-bikes av alla hojar han kör. :)

Det är en speciell gåva jag har, tyvärr begriper jag oftast inget själv :näsblod

Förstår resonemanget men har ni kollat upp det mot reglementet? Träningen ska vara öppen för alla för att inte räknas som en stängd träning och en sån får man ju som bekant inte delta i 7 dagar före race på samma bana om man kör om SM-poäng.

Hade funderingar på att träna men det får väl kanske bli Gelleråsen istället... :(

Det är just därför alla som är anmälda till SMet måste få lov att träna om de vill dvs även 125Jnr, så om det är många extra elit kan det bli lite mindre åka än vanligt, ingen elit förare kan nekas att träna om han/hon vill för då får ju plötsligt ingen av dem träna eller de som råka träna får ej köra SM.

EDIT: jag skrev med så det lät dumt omformulerar mig...

Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP

alla är såklart välkomna, det är ingen stängd träning och ingen grupp/förare etc har förtur och ingen kommer att bli nekad att träna såklart

Själv ska jag se hur mitt ljud är på tisdag, om det är OK eller inte, vill ju inte bli diskad igen för fusk!

Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Som Håkan skriver så är alla välkomna eftersom det är en öppen träning. Det jag menar är bara att det antagligen blir mer folk än vanligt så att man inte blir besviken på att inte få lika mycket körtid som vanligt. :)

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Sege har provat med Aprilian. Fråga han hur

Det gör ONT! Jag tänker fan inte prova igen. =)

Här är film.

Skillnaden är att jag har olja i gaffelbenen :D
Nädå, måste köre lite mer känner jag för att inte tappa den farten jag han hitta till att börja med.

Hade jag också ju, körde mått och grejs, inte volym så det borde varit rätt faktiskt. :)

Last edited:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
WildCard har jag valt att testa. Jag är inte på din fartnivå än, jag är bara duktig under dåliga förhållanden :D

Har du bytt nick på gamla dar? Hette inte du "Stoffy" innan?

/ Jens

Kul klart du ska testa. Man dras lätt med i ett högre tempo och får fler fria varv så det kommer att gå bättre än du tror även i bra förhållanden.

Ja Stoffy är död. Han körde bara Supermotard nu har jag reinkarnerats till Roadracingåkare :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Kul klart du ska testa. Man dras lätt med i ett högre tempo och får fler fria varv så det kommer att gå bättre än du tror även i bra förhållanden.

Ja Stoffy är död. Han körde bara Supermotard nu har jag reinkarnerats till Roadracingåkare :D

Tack för uppmuntran! Ska bli j-igt skoj att testa iallfall!

/ Jens

KMKZ

KMKZMOTORSPORTS.COM
Gick med
2 Feb 2009
Hoj
Yamaha R1 YEC
Stort tack till alla funktionärer och alla andra som jobbade på KM idag, utan er inget race! Och det blev ju en kalasfin kväll. :tummenupp

Och inte en enda som trillade av. :)

Och tack Alex för lånet av transponder! Den är trasig, den visar för långsamma tider. :D

Hälsa och tacka å min vägnar:Bugar. Tycker att hon gjorde strålande jobb t.o.m jag fastnade på ett flertalet bilder:banana

//MVH Micke #6

Tackar för det, och ber om ursäkt för gulflaggen:rodnar "- Tänkte inte på d'"
//Micke

Du vet kunkel, om du tom såg mig som flaggvakt. Går det inte för sakta då? :näsblod

Varför åkte du inte på din TZ?

Kul och se dig ingen :tummenupp

Mvh.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Som Håkan skriver så är alla välkomna eftersom det är en öppen träning. Det jag menar är bara att det antagligen blir mer folk än vanligt så att man inte blir besviken på att inte få lika mycket körtid som vanligt. :)
Ja, det var ju lite annat än vad du skrev i förra inlägget :krama

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...