Vi saknade dig ocksåJag hatar er.
Vi saknade dig ocksåJag hatar er.
Sege har inte kört min hoj, vad jag vet...Hade inte Sete kört den där? :fnys
Ja, jag ligger lite efter. Jag är iofs en träning rikare i år än förra året vid samma tid. Fast jag hade varit mer nöjd om jag fått köra igår. Snyft.
Det konstigaste är när man tittar på snitthastigheten på varje förares snabbaste varv. För att åka lika fort som Sleven så behöver jag bara köra 2 km/h snabbare överallt på banan. 2 km/h är ju knappt märkbart tycker man...eller tänker jag fel nu?
Det konstigaste är när man tittar på snitthastigheten på varje förares snabbaste varv. För att åka lika fort som Sleven så behöver jag bara köra 2 km/h snabbare överallt på banan. 2 km/h är ju knappt märkbart tycker man...eller tänker jag fel nu?
Man tycker ju det...Om du hukar dig lite mer på rakan så kan du köra 5 km snabbare där så kanske det räcker med 1,3 km snabbare på resten av banan. Det borde du klara
Fast nu åkte jag ju inte fort igår. Hade en hoj som bitvis gick på en cylinder.
Så 5 Km/h snabbare överallt får du nog allt sikta in dig på.
Skulle fota lite hojar med, men ni åkte så jävla fort att alla bilder såg ut så här
Häpp. Det syns att man inte kör så fort i Sviestadsböjen.Lite bilder från km:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4765366
Hampus krachade inte, ingen gjorde det faktiskt! Helt otroligt med ett KM utan en enda vurpa! Mårten du hade rätt!
Tack Björn.e för att du valde en bild på mig när jag svartflaggar, jag kommer bli så poppis nu!
OBS! Att tänka på till träningen på tisdag är att juniorer är välkomna och kommer få en egen grupp, om de blir tillräckligt många såklart. I första hand kommer de som är anmälda till SM få köra, ni andra får helt enkelt vila om ni har otur.
Häpp. Det syns att man inte kör så fort i Sviestadsböjen.
Hampus krachade inte
... kedjan...?
... kedjan...?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|