Träningen imorrn är INSTÄLLD
Det ligger för stora snöhögar och annat bös runtomkring som inte lär va borta till 17:00 imorrn
Så, nya tag den 13:e!
Licenskursen till helgen då?
Träningen imorrn är INSTÄLLD
Det ligger för stora snöhögar och annat bös runtomkring som inte lär va borta till 17:00 imorrn
Så, nya tag den 13:e!
Licenskursen till helgen då?
Hur ser asfalten ut på banan? Har den klarat vintern?
Trist att vi inte kunde komma på tidigare att det var träning idag... Hade helt klart varit bättre om jobbet gjordes förra veckan så vi kunde ha kört idag.![]()
Du vet att det inte är VI som måste komma på att det är träning!
Hmm så det är alltså någon annan som ska komma på det åt mig/oss! Skönt!
Det jag menade var att jag hade hur mycket tid över i påskhelgen och kunde gladeligen lagt en dag ute på sviestad med att köra traktor och fixa mm.
Men nu tänkte jag aldrig så långt förens i tisdags och då var det för sent!
Men jag var ute och åkte ett varv på banan idag och det såg ju helt ok nu! Snöhögarna borta och inte speciellt mycket skit på banan! En hög med leca kvar endast!
Bra där Otto.
Dra upp tempot idag och lägg lite gummi på banan så att eliten kan träna på tisdag
/Nitrous
Bra där Otto.
Dra upp tempot idag och lägg lite gummi på banan så att eliten kan träna på tisdag
/Nitrous
Skojar du?Mycket bra, istället för gummi på banan blev det hoj i sanden! Förbannat, lacken som var så snygg!
Dags att ringa greven och lackererskan igen!![]()
Mycket bra, istället för gummi på banan blev det hoj i sanden! Förbannat, lacken som var så snygg!
Mycket bra, istället för gummi på banan blev det hoj i sanden! Förbannat, lacken som var så snygg!
Fan vad tråkigt att läsa.
Gick det bra med dig?
jo, det är bara bra med mig, kanske att självförtroendet fick sig en törn och så gick det åt en hink med polyester en bakram och ett kåpstag när jag spenderade fredagskvällen i garaget!
Men nu jag förhoppningsvis både jag och hoj körklar!
Någon som har ett kåpglas till R1 -07 att sälja? Jag lånade ett gp500glas av kjell och det passade inte alls, skumt!
Trist, trist.jo, det är bara bra med mig, kanske att självförtroendet fick sig en törn och så gick det åt en hink med polyester en bakram och ett kåpstag när jag spenderade fredagskvällen i garaget!
Men nu jag förhoppningsvis både jag och hoj körklar!
Någon som har ett kåpglas till R1 -07 att sälja? Jag lånade ett gp500glas av kjell och det passade inte alls, skumt!
Trist, trist.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |