LMS RR-Träningar 2010

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Nu finns det tre funktionärer till träningen i morn, finns det ingen som kan tänka sig att va ansvarig? Jag har träningrn idag och den på Mantorp på onsdag så jag är inte jättesugen. Enyone?

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Ni som vill hjälpa till är högst välkomna! :)

Kom gärna redan 16.00 om ni kan, ju senare ni kommer desto mer upptagen är nog jag. :gnissla

Det som behövs är minst två flaggvakter mellan 17-20 (Torparn och Bergskurvan), gärna någon till. Vi behöver också någon som håller förarmöte och sköter tid/flaggning vid räcket (jag) samt någon som sköter betalningar för de som kommer sent. Så minimum fyra inklusive mig.

Jag har bil med drag så jag kan koppla skamkärran till den. Jag kommer vid 16.00.

Jag har dock ingen nyckel (race office, container, skamkärra). Är det fikpersonalen som har det eller kommer någon som har det vara ute tidigt också?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Ni som vill hjälpa till är högst välkomna! :)

Kom gärna redan 16.00 om ni kan, ju senare ni kommer desto mer upptagen är nog jag. :gnissla

Det som behövs är minst två flaggvakter mellan 17-20 (Torparn och Bergskurvan), gärna någon till. Vi behöver också någon som håller förarmöte och sköter tid/flaggning vid räcket (jag) samt någon som sköter betalningar för de som kommer sent. Så minimum fyra inklusive mig.

Jag har bil med drag så jag kan koppla skamkärran till den. Jag kommer vid 16.00.

Jag har dock ingen nyckel (race office, container, skamkärra). Är det fikpersonalen som har det eller kommer någon som har det vara ute tidigt också?

Jag kan ta hand om betalning bara jag slipper stå vid räcket hela kvällen. Är på plats innan 16.00 och har massor nycklar! :)

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Äh, du slår ju bara på TC, ABS, SBS och va nu den där har och kör som ett troll iaf :blah Ner å träna med dig så kan du iaf skylla på slitna däck eller nå :D (Nejdå, jag letar inte alls efter nån att samåka med :rolleyes:)
SBS har jag förtvivlat försökt att avinstallera på alla hojar men blir inte av med skiten :mad:

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
Ni som vill hjälpa till är högst välkomna!

Kom gärna redan 16.00 om ni kan, ju senare ni kommer desto mer upptagen är nog jag.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Lite regnigt idag, men hoppas på uppklarnande. Jag kommer dit på Aprilian då BMWn som sagt är till salu och i gatbruk. Nu ska det bullras! :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept