Hoppas att Dennis Wilje kommer dit då och visar att du har fel!
Hoppas att Dennis Wilje kommer dit då och visar att du har fel!
One down, one to go?
Som sagt så hjälper jag gärna till innan och efter.
På flaggvaktsfronten intet nytt...
Jag har skrivit upp mig nu.
Äh, bara 24 grader ju! Du har ju bara tränat en gång i år, då duger det inte att sitta hemma å putsa på bemernUsch, ser ut att bli varmt i morgon också. Jag stannar hemma
Jag sparar mig till B-racet och kan då skylla på för lite träning. En win-win för migÄh, bara 24 grader ju! Du har ju bara tränat en gång i år, då duger det inte att sitta hemma å putsa på bemern
Äh, du slår ju bara på TC, ABS, SBS och va nu den där har och kör som ett troll iaf Ner å träna med dig så kan du iaf skylla på slitna däck eller nå (Nejdå, jag letar inte alls efter nån att samåka med )Jag sparar mig till B-racet och kan då skylla på för lite träning. En win-win för mig
Ni som vill hjälpa till är högst välkomna!
Kom gärna redan 16.00 om ni kan, ju senare ni kommer desto mer upptagen är nog jag.
Det som behövs är minst två flaggvakter mellan 17-20 (Torparn och Bergskurvan), gärna någon till. Vi behöver också någon som håller förarmöte och sköter tid/flaggning vid räcket (jag) samt någon som sköter betalningar för de som kommer sent. Så minimum fyra inklusive mig.
Jag har bil med drag så jag kan koppla skamkärran till den. Jag kommer vid 16.00.
Jag har dock ingen nyckel (race office, container, skamkärra). Är det fikpersonalen som har det eller kommer någon som har det vara ute tidigt också?
Jag kan ta hand om betalning bara jag slipper stå vid räcket hela kvällen. Är på plats innan 16.00 och har massor nycklar!
SBS har jag förtvivlat försökt att avinstallera på alla hojar men blir inte av med skitenÄh, du slår ju bara på TC, ABS, SBS och va nu den där har och kör som ett troll iaf Ner å träna med dig så kan du iaf skylla på slitna däck eller nå (Nejdå, jag letar inte alls efter nån att samåka med )
Tro mig, jag letar också efter den knappen! Hittar jag den lovar jag att skicka ett PM!SBS har jag förtvivlat försökt att avinstallera på alla hojar men blir inte av med skiten
Jag kommer troligen till Div 5 mötet i 125 racers nästa TisdagJag tänker inte hjälpa till att leta, jag kan ändå inte träna. Nästa tisdag måste vi ha VM i 125or dock!
pappa kommer och hjälper till
liten uppdatering, gubben har fått lite andra uppdrag i morgon så han kan endast hjälpa till mellan 17.00 och 18.30
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|