Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Regnigt här uppe ja, i Linköping ska de va kanonväder i em!Lite regnigt idag, men hoppas på uppklarnande. Jag kommer dit på Aprilian då BMWn som sagt är till salu och i gatbruk. Nu ska det bullras!![]()
Regnigt här uppe ja, i Linköping ska de va kanonväder i em!Lite regnigt idag, men hoppas på uppklarnande. Jag kommer dit på Aprilian då BMWn som sagt är till salu och i gatbruk. Nu ska det bullras!![]()
Enligt SMHI regnar det inte i Norrköping, men i Ödeshög är det måttligt regn, eller va iaf för 2 h sen, innan givarn gick sönder... I Linköping har dom stängt av väderstationen över sommarnHur är vädret i Linköping... regnar lite droppar hela vägen hittills. Snart i Norrköping.
Enligt SMHI regnar det inte i Norrköping, men i Ödeshög är det måttligt regn, eller va iaf för 2 h sen, innan givarn gick sönder... I Linköping har dom stängt av väderstationen över sommarn![]()
Kul att se Tessan igen!![]()
Det var kalas. Tack till alla som fixade.
Vad skådan mitt öga..... ett återfall av en gammal asfaltsräv?
Ser ut att gå fort![]()
Vad skådan mitt öga..... ett återfall av en gammal asfaltsräv?
Ser ut att gå fort![]()
Jag tänkte ha min tisdagsträningspremiär nu nästa vecka. Har lms listor på vilka som har löst träningskort, eller måste man ha med o visa upp kortet?![]()
Jojo, jag vet ju om att jag har löst träningskort. Frågan är om LMS vet det. För om de inte vet behöver jag åka en omväg för att hämta upp medlemskortet innan träningen.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |