Nära.. eeh öh, nu? Jag åkte förbi Svejjstah igår, såg säkert 10 meter och allt annat var vitt. Blev inte helt träningssugen faktiskt.
Vilken kurva är det som har fått äran att bära Kjells namn?
Jag har bara sett honom krascha ut ur "nya" chikanen.
Jag låter dig krascha där, det gick ju bra för mig sist du gjorde detJag antar att det är vänstersvängen i nya chikanen som Jens syftar på, en gång med bakhjulet KM 2 -09 samt Rookie 1000 -10 framhjul. Så ni andra ger fanken att vurpa där ni får skaffa er egna ställen. Hur går det med godiset?
Mvh. Kjell
Lova att tuta innan du swischar förbi mig baraTur att man kört hoj hela vintern så man inte är lika ringrostig som Perra och de andra gamla gubbarna!
"Det är ju bara att vrida fullt med en 1000...."
Eller hur var det Björne?
Lova att tuta innan du swischar förbi mig bara
Det gör inget, du kommer ju aldrig att köra förbi gubbenJag som inte har nån tuta...
Med en 1000 är det bara att parkera i kurvan, vända oljetakenkern och vrida fullt...jag menar hur jävla svårt kan det va Ni har ju så fina kurvor och antikörglädje i dagens hojar att jag antar att det inte ens är en utmaning att köra semifort
björn.e
Det gör inget, du kommer ju aldrig att köra förbi gubben
Där skall man stå, påpälsad kolla ut över depån. Se när Hampus kommer och skall göra all vintermek på plats i depån. Köpa en kaffe och varmköra lite.
Ser fram mot det!
Ja, det och kexchoklad. Då blir man snabbast har jag hört.Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.
Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?
Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?
Men jag då, vad ska jag göra? Nu kan man ju inte varmköra så där professionellt såsom blippa på gasen , hålla handen bakom ljuddämparna och sen lukta på den för att avgöra betyckningen., smeka cylindrarna och klappa kylaren för att avgöra om temperaturen är tillräcklig.
Vad gör man som fyrtaktsåkare, dricker kaffe? Börjar röka?
Kan man överhuvudtaget springa igång en 600:a?
Du kommer inte att känna igen mig till våren Alex! Sexpacket kan redan skymtas, nästan...För att du är så bred att du tar upp hela banan! Bredda Sviestad, banta Perra.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|