LMS RR-Träningar 2011

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Vill någon hjälpa till som funkis på körningara är det bara att ta kontakt med mig eller Stefan Sundin. Vi behöver fortfarande 2 funkisar/träning för att uppfylla kraven.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Vill någon hjälpa till som funkis på körningara är det bara att ta kontakt med mig eller Stefan Sundin. Vi behöver fortfarande 2 funkisar/träning för att uppfylla kraven.
Är det några nya regler för i år när det gäller ambulans och läkare?

Har ett svagt minne av att de skulle ändra reglerna men något nytt reglemente har jag inte sett röken av på www.svemo.se...

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Nu gäller det väl att huka sig, men det hade varit jättekul att vara funkis nån kväll, fast att sticka tidigare från jobbet, köra 40 mil och komma hem mitt i natten för att vara flaggvakt är svårmotiverat :(

Men :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp och en bunt :Bugar till all som ställer upp och jobbar för att vi ska kunna köra!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nu gäller det väl att huka sig, men det hade varit jättekul att vara funkis nån kväll, fast att sticka tidigare från jobbet, köra 40 mil och komma hem mitt i natten för att vara flaggvakt är svårmotiverat :(

Men :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp och en bunt :Bugar till all som ställer upp och jobbar för att vi ska kunna köra!

Var då funkis under 2 tävlingshelger iår istället, så har du ju dragit ditt till stacken..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Vad är kraven för att vara flaggvakt? Sunt förnuft & licens så man vet vad de betyder/när det ska användas?

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Vad är kraven för att vara flaggvakt? Sunt förnuft & licens så man vet vad de betyder/när det ska användas?

Sunt förnuft och rätt kläder!

Har man inte licens är det bra att vara på plats lite tidigare så man hinner få en genomgång på flaggor m.m. Kan va skönt att ta med en vän också så man slipper stå själv hela kvällen.

Hjälper man till får man ju dessutom gratis käk på kvällen och en gratis bankörning/biobiljett/billigare träning.

Jag förstår precis hur svårt det kan vara att komma loss. Just därför kan man ju välja att inte hjälpa til och istället betala med för träningen.

Doch behöver man ju "bara" hjälpa till 1 tävlingsdag eller tre kvällsträningar för att få träna billigt. :)

Last edited:

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Är det några nya regler för i år när det gäller ambulans och läkare?

Har ett svagt minne av att de skulle ändra reglerna men något nytt reglemente har jag inte sett röken av på www.svemo.se...

Det är inte krav på att en av de två sjukvårdarna ska vara läkare längre. Dock kommer LMS-RR under 2011 att hyra in en läkare och en sjuksyrra, som vanligt.

Men det är klart, krisar det någon gång kanske vi står där med två "bara" två sjuksyrror. Inte mig emot! :tuttar :tuttar

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Var är all hets, det är bara 9 dagar kvar till första träning och drygt en månad till första KM!! :confused:

Det är hög tid att vakna ur vinterdvalan.

Brööööl! Ut i garaget och skruva eller jaga ut fläsket i löparspåren! 2011, here we come! :banana

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Var är all hets, det är bara 9 dagar kvar till första träning och drygt en månad till första KM!! :confused:

Det är hög tid att vakna ur vinterdvalan.

Brööööl! Ut i garaget och skruva eller jaga ut fläsket i löparspåren! 2011, here we come! :banana

Garagestatus hos mig!

IMG_20110403_181509.jpg

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Jag hade liknande scenario för ett par dagar sen, men betydligt mer stökigt! :rolleyes:

Bifogat

• Photo mar 28, 22 21 19.jpg
    Photo mar 28, 22 21 19.jpg
    238.4 KB · Visningar: 69
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring