LMS RR-Träningar 2011

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600

Fast egentligen är jag bar jätteavundsjuk på dig som får köra en riktig hoj.
Jag är fast med min fula 600:a verkar det som, inte ett endaste hugg på annonsen efter en vecka. :gråta

Jag som har hittat min drömhoj(i Grekland):näsblod

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast egentligen är jag bar jätteavundsjuk på dig som får köra en riktig hoj.
Jag är fast med min fula 600:a verkar det som, inte ett endaste hugg på annonsen efter en vecka. :gråta

Jag som har hittat min drömhoj(i Grekland):näsblod
Tell us more, om drömhojen alltså.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kanske inte den ultimata drömhojen dårå, det är ju en 500:a http://www.ianesbay.com/listing/296/RS500V2.html :drool

Men en Aprilia 125:a för ett överkomligt pris har jag hittat.
Aprilia 125. Trevigt. :)

Det här är nog mitt förstaval på nätet om jag hade pengar. Ska fungera. :kär
image.php

http://rmdmotors.com/2002-kenny-roberts-proton-kr3-ex-nobuatsu-aoki/

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
ZX10R
Hej. Som nyinflyttad vill man gärna köra på sviesta. Hur fungerar det med el och betalning. Tar ni kort eller är det jämna pengar som gäller?

Magnus

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Hej. Som nyinflyttad vill man gärna köra på sviesta. Hur fungerar det med el och betalning. Tar ni kort eller är det jämna pengar som gäller?

Magnus

Bara kontanter och naturligtvis helst jämna pengar.
Vi tar inget extra betalt för elen på träningarna.
/Stefan

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Jaha då provade man RR igen på hemmabanan sen 24 maj, dock inte på min älskade R1:a som har något fel i motorn (återkommer i detta ämne).

Prövade Otto´s akvariehoj hur otäckt som helst (MAMMA!!!!) var ju kul och åka en likadan hoj som man har själv fast med full effekt ( har tappat ca. 25 kusar samt 20 nm sen förra året).
Sen blev det några varv med Anders Ban/race cbr1000 -04 med gatväxling och amerikafjädring (mjuk) jämfört med Otto´s hoj, den var snäll och jag kunde köra bra spår runt banan.
Som avslutning fick jag prova Jimmy´s R6.a osäker på årtal men 00-01 tror jag, var hur kul som, helst hojen var en dröm att köra typ tre varv sen hade jag fullt förtroende för hoj och däck. Tack alla tre för en kul kväll.
Bänkade hojen förra veckan och fick svart på vitt att den var trött, häst och vridkurvorna är snyggare fast längre ner på skalan. Air/Fuel kurvan är samma som förra året, gjorde leak-down ( stavning?? ) i går och Eje och jag kom fram till att toppen och kolvringarna är täta. Det ända som var lite konstigt var att när man vred runt motorn med spärrskaftet så hackade lite ungefär som spärren på spärrskaftet. När Micke på Beviks körde den i bänken lyssnade han efter oljud men kunde höra något onormalt, han har varit med på hela resan sen våren -08 när jag köpte hojen.
Tacksam för tips och teorier i första hand samt någon bra motor i andra hand, är det någon som sitter på en race ECU samt kabelhärva kan det finnas intresse. Och ett YEC renoverinskit för tre motorer vore mumma Otto och jag jagar en sån kartong full med godis Artnr: 4C8-MAINT-71 för YZF R1 -07-08. Tackar även Andreas som höll i en träning som bjöd på blandat väder för träning på olika underlag: torrt, fuktigt, lite blött samt torrt igen. Harebäst därute mvh. Kjell

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Istället för att åka fort så råkade jag knäppa 600 bilder ikväll...

IMG_1421.JPG

ett litet urval finns här

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Tack alla trevliga förare för en toppenkväll. Alla på hjulen och helt ok väder.

Speciellt tack Morten och Pålle för hjälpen på posteringarna! :tummenupp

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Skitträning. Bakdäcket sönderruggat o snorhalt. Åkte med för lite luft i framdäcket upptäckte jag sista passet => Bångstyrigt o svårt att svänga. Laptimerfästet vibrerade sönder. Miserabla varvtider.

Allt var LMS fel. :rolleyes:
Tur att det är tisdag nästa vecka också. Då blir det nya tag. :)

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Jag har också en uppsjö bilder från kvällen. Inget webhotell dock. Mot en bra beskrivning (hur du såg ut) kan jag nog leta upp en bra bild.

Hej!!
Jag har en svart cbr 1000. svart skinnställ, ja allt är svart med lite, lite vit

Tack på för hand!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...