LMS RR-Träningar 2011

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Det här var den som blev skarpast... :tummenupp

Resten hittar ni --->här<---

Grym bild!
Skönt att få bekräftat att jag verkligen håller ett bra spår i torparn. Jag har förlorat en del tid där på senaste, men nu kan jag allafall utesluta just det. Finns bilden i sån upplösning att man kan göra ett 3*2 meters utskrift av den? :banana

Tack för en trevlig träning, och tack för hjälpen Mårten och Rickard! :tummenupp

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Sjukt skickligt att klara torparn i den hastigheten med bara en hand på styret och släp! :Bugar

Skickar såklart bilden i full upplösning så att du kan göra en wall-poster och sätta upp i klubbstugan! :tummenupp

// Johan

Grym bild!
Skönt att få bekräftat att jag verkligen håller ett bra spår i torparn. Jag har förlorat en del tid där på senaste, men nu kan jag allafall utesluta just det. Finns bilden i sån upplösning att man kan göra ett 3*2 meters utskrift av den? :banana

Tack för en trevlig träning, och tack för hjälpen Mårten och Rickard! :tummenupp

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Sjukt skickligt att klara torparn i den hastigheten med bara en hand på styret och släp! :Bugar

Skickar såklart bilden i full upplösning så att du kan göra en wall-poster och sätta upp i klubbstugan! :tummenupp

// Johan

Jo tack, jag och mercan är mycket samspelta. Men många års hård träning ligger bakom, så det är inte snutet ur näven.. ;)

Än mer skickligt är det dock att du lyckas få till alla fina hojbilder! Keep up the good work Mr. Johan! :tummenupp

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Jo tack, jag och mercan är mycket samspelta. Men många års hård träning ligger bakom, så det är inte snutet ur näven.. ;)

Än mer skickligt är det dock att du lyckas få till alla fina hojbilder! Keep up the good work Mr. Johan! :tummenupp

Förstod att inte vem som helst klarar den manövern! En hand liksom! :gnissla

Tack! Även om det är kul att fota så är det även kul när det uppskattas. :Bugar

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Jag är typ inget bra på att komma med på kort.. De tycker jag är lite synd.. :(

Antec

Att vara lycklig, Är väl inte OLAGLIGT
Gick med
14 Jun 2008
Hoj
-08 Honda cbr 1000
Missade jag verkligen nån igår? :va Helt otroligt i så fall då det åtminstone blev 258 bilder med någolunda skärpa nånstans i bilden.

Joo jag hamnade me på ett kort.. Men jag har för mig att de stod någon in i esset oxå!! Fast den kanske inte har lagt upp några bilder än!! Fast jag är väldigt sällan me på kort inte bara denna gång. Så jag har nog bara fel färg på mig..

Last edited:

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Någon har snott vår målflagga igen förresten! :mad:

Nu har vi helt plötsligt den där flaggan med dassig färg igen..

NaCkskÅtt!!!!!!11onetwo :kulspruta

TNK

Va!
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Derbi Senda Aprilia RS 250 -95 TZ 125-96 TNK 50cc
Hej:)

Hojen är ihop skruvad nu:)blir det träning på Tisdag??

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Hej:)

Hojen är ihop skruvad nu:)blir det träning på Tisdag??

Jag kommer vara där vid tre halv fyra, och hoppas dom två hjälpisarna som har lovat och ställa upp kommer så blir det åka av.... Annars får vi hjälpas åt som man gör i en förening på bästa sätt.
Mvh. Kjell 0709-781355

TNK

Va!
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Derbi Senda Aprilia RS 250 -95 TZ 125-96 TNK 50cc
Jag kommer vara där vid tre halv fyra, och hoppas dom två hjälpisarna som har lovat och ställa upp kommer så blir det åka av.... Annars får vi hjälpas åt som man gör i en förening på bästa sätt.
Mvh. Kjell 0709-781355
Vad bra!då packar jag hojen o kommer ner.Fattas det folk så ställer
jag upp bara jag hinner köra ett par repor själv.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Team DNS kommer imorgon med smålännsk förstärkning i form av Sleven Motorsport som äntligen har tagit sitt förnuft tillfånga!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
I brist på ösregn ska försöka hålla mig på hjulen jag med :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kommer du med Gustav? Härligt! Vi ska bjuda på ljuva toner och god doft!
Absolut. :)
Drevat om, tvättat, smort kedjan, laddat batterierna, justerat en wire och i morgon ska det provstartas, lastas och cruisas till Sviestad. :)

Kihlander kanske också kommer. :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Team DNS statement prior to 2-stroke revenge-day 2011:

"So, we have been trying to get hold of some proper suspension for the #73 bike but to no avail. We have been trying to fix what we've got, but you really can't polish a turd. We made some changes to the suspension again and we're hopeful of some not so bad lap times at the official test tomorrow.

We're also quite anxious to see what Sleven Motorsport can do on the new 'Hammershark II'-bike. We've heard the bike is equipped with quality suspension, but also that the team's mechanic made a mess of the settings. Should be fun to watch.

Okay, that's about it. Thank you, ciao tutti!"

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Team DNS statement prior to 2-stroke revenge-day 2011:

"So, we have been trying to get hold of some proper suspension for the #73 bike but to no avail. We have been trying to fix what we've got, but you really can't polish a turd. We made some changes to the suspension again and we're hopeful of some not so bad lap times at the official test tomorrow.

We're also quite anxious to see what Sleven Motorsport can do on the new 'Hammershark II'-bike. We've heard the bike is equipped with quality suspension, but also that the team's mechanic made a mess of the settings. Should be fun to watch.

Okay, that's about it. Thank you, ciao tutti!"

You are actually wrong on that matter. Just give it enough time and devotion! Best of luck! :tummenupp

http://dsc.discovery.com/videos/mythbusters-polishing-a-turd.html

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...