LMS RR-Träningar 2011

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Absolut. :)
Drevat om, tvättat, smort kedjan, laddat batterierna, justerat en wire och i morgon ska det provstartas, lastas och cruisas till Sviestad. :)

Kihlander kanske också kommer. :)

Vi ses imorron, kommer oxå:hoppa Blev hastigt och plötsligt jourledig från jobbet trots UH-stopp med obligatorisk närvaro:D
Nu e' moppen ihopsatt å klar, senare strax efter lunch blir det avfärd til Sviesta. Adam kommer med å fottar lite oxå.

PS. Tar me klet till dej oxå:tummenupp DS

KjellBrell

Mr Ödmjuk!!??
Gick med
3 Aug 2004
Hoj
Yzf-R1-07 gata/bana
Jag vill tacka mina funkisar, samt starthjälpisar inga namn ingen glömd. Samt ett stort tack till förarna som skötte sig och körde snyggt och fint.
Ett påpekande från våra hyresgäster nämligen körskolerna som hyr banan och bandepån fram till 16,00 på Tisdagar,är tacksamma om det INTE ställs upp fordon samt cyklar på deras övningsområde på depåplattan. Var vänligen och respektera detta och parkera så dom kan träna.
Harebra där ute mvh. KjellB

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Fantastiskt bra träning! Perfekt med lite uppstyrda starter. Bra upplägg även för de som inte ville vara med i starterna.

Hoppas vi får se mer sånt i fortsättningen! :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Verkligen brutalt askul med startträning.. Önskar bara jag varit kunnat försvara de platser jag lyckas sno åt mig i själva starten :(

Finns det ingen klass där man bara kör ett varv? SuperSprint600? :tungan

Hur som riktigt kul. Gärna nästa vecka också så man får testa det där med lampa lite mer innan Rookieracet om jag får chans att åka lite då.

Alles.. Taaaaack!

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Bra jobbat Kjell och övriga funkisar! Roligaste träningen på länge!

IMG_3017.jpg

en hög med bilder

IMG_3081.jpg

IMG_3073.jpg

IMG_3117.jpg

IMG_3085.jpg

Vem var det som åkte fullkittad endurancehoj?

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Bra jobbat Kjell och övriga funkisar! Roligaste träningen på länge!

IMG_3017.jpg

en hög med bilder

:confused: en hög med bilder :va Kan inte kolla på rom!

Men det var en rolig kväll iaf. med massor av racing, å en hel drös TALIBANER va där:) Å 2T som e' en utdöd art:D

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Riktigt rolig träning, kanonide med startträning första varvet varje pass:tummenupp

Hornen växer rejält i starten, å vips befinner men sig i "racemode"....
Att jag sedan inte orkade mer än 1-2varv i racetempo, fick mig att tänka till en hel del, dax att prioritera kondition...

Jag skulle ju egentligen ha köpt en Honda 600, men det blev en 1000.. nått som visade sig vara helt rätt recept för mig.. Stormtrivdes på den.

Dagens "jag ger ALDRIG upp" står sidovagnen (Johan) för, 2 timmars meck för 5-6 startträningar:tummenupp

Lite imponerad på antalet förare, ca 30-32st.. trots Bikeweek.

Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Öppna ett album och välj edit till höger. Sen väljer du "public". :tummenupp

skumt, sist jag la upp ett album så valde jag att alla med länken skulle kunna se albumet och jag gjorde samma sak nu... Förra gången funkade det!

Nu har jag valt publicera på webben!

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
Tack Kjell & övriga för att vi fick va med å störa mellan passen
Jäkla grepp i den där nya asfalten.

pälle_

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Hoj
r6
Tack Kjell och funkisar!
Det var helt klockrent med att börja varje pass med startträning, jag är kass på att starta så det var guld för mig!

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
skumt, sist jag la upp ett album så valde jag att alla med länken skulle kunna se albumet och jag gjorde samma sak nu... Förra gången funkade det!

Nu har jag valt publicera på webben!

Nu såhh! Bra bilder:tummenupp
Det stog några nere vid nya sektionen å fottade:confused:, vore kul å se dom åxå. Jag har lite bilder som jag kommer att lägga ut en del av här på SH ikväll (mest från B-gruppen). Om det e' nån som söker nån kan jag kolla lite närmare på om jag har den. Det var min "gummi-unge" som fottade nere i bergskurvan lite senare på kvällen
Javisst jaa! Stort TACK till Kjell och alla hans flaggisar ute runt banan. Å skitkul med en startträningarna innan träningen, mycke väl uppskattat :tummenupppåhitt av vad jag hörde i depån. Hoppas på fortsättning av det.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati