LMS RR-Träningar 2011

freddan69

fredrik wallin
Gick med
16 Jun 2008
Hoj
2008 zx6r, 2009 street 3 r
Varför har man slarvat med fys träningen i vinter? En riktigt bra tränings värk och stort leende på läpparna efter första licens träningen någonsin!
Tack för ett jätte trevligt bemötande!
Ses på tis : )

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Varför har man slarvat med fys träningen i vinter? En riktigt bra tränings värk och stort leende på läpparna efter första licens träningen någonsin!
Tack för ett jätte trevligt bemötande!
Ses på tis : )

Tro mig, det räckte inte med att ha fystränat på vintern. Första körningen gav ändå sjuk träningsvärk. :)

Last edited:

Tord

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
R6
Snygga bilder (som alltid) men får nog kosta på mig en ny lack!
I kväll blir det att ta fram tumstocken och mäta på båten...
(
Här finns lite bilder från träningen, http://ilari.se/tt_20110419

IMG_1189.jpg

Gött med så många wheelies, det gillar kamerorna :tummenupp

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tack alla för en toppenträning! :tummenupp

Kommer en träningsrapport inom kort samt eventuellt en film :)

Att jag dessutom fick köra ambulans var kul :banana

Jocke_K

Goddag
Gick med
12 May 2007
Hoj
SV650s Cbr600rr
En fantastiskt fin kväll o köra årets första träning på! Och som vanligt, ett välorganiserat lms. Tack till alla som gjorde en god insats!

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Det är taget. :tummenupp
Visa mig bara ett bra spår ner till torparn och högern ut på start och mål så ska jag försöka lotsa dig till 56 tider som tack för hjälpen.

Nu efter minst ett tjog öl så låter det som en perfekt deal! Jag laddar upp med nya sulor på moppen på tisdag!

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
Nu får det bara se till att bli tisdag. Shit vad sugen jag blev.

Det är nära nu! Tyvärr har jag inte laddat upp med några bra däck men lite 57or ska vi nog kunna hitta i alla fall.. spar nog på 56orna till KM om två veckor!

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Det är nära nu! Tyvärr har jag inte laddat upp med några bra däck men lite 57or ska vi nog kunna hitta i alla fall.. spar nog på 56orna till KM om två veckor!

Hoppas bara få ihop hojen. Meken står just nu och grejar. Kamdrevet hade släppt, därav den tidiga hemresan från torpet.

57 or funkar kanon.

Jörgen: Visst har vi ett jobb :D men även semesterdagar :tummenupp och en förstående fru (än så länge) :)

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
En liten rapport från mig till den som undrar..

Till skillnad från feg-Otto som sparar sina bra tider till tävling nötte jag alltså personbästa i helgen. Det hela slutade på ny bästa varvtid om 58.93, dessvärre även highsider i nya sektionen.

Jag slog i bäckenet, foten och fingret, samt sträckte mig i ljumsken. Ortopeden på akuten sa att allt var helt och bra, om de gjorde ont så var tabletter i olika former och färger bra.
Trots olika tabletter, förvisso alla vita, gör det fortfarande rätt ont. Ljumsken fungerar inte vilket leder till att jag inte kan få fram ena benet framför det andra och bäckenet sitter snett mot ryggraden. Bäckenet ska gå att ploppa till rätta, men jag har inte lyckats än..

Just nu ser det mörkt ut för min del och SM-premiären, men jag har inte gett upp än. Jag ska bara bli bra i kroppen, köpa hjälm, handskar, skinnställ, motorkåpor, fler styrpinnar, fler fotpinnar, mer plast, få hjälp att svetsa tanken och hitta en skopa självförtroende.

Tack Johan Lorant för bilderna. Hela kraschserien finns på min hemsida.
IMG_2265.jpg

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
En liten rapport från mig till den som undrar..

Till skillnad från feg-Otto som sparar sina bra tider till tävling nötte jag alltså personbästa i helgen. Det hela slutade på ny bästa varvtid om 58.93, dessvärre även highsider i nya sektionen.

Surt med vurpan och skadorna på både hoj och kropp. Men du är ju ung så det hinner läka till anderstorp.
Behöver du laga skinnställ så kan jag tipsa om skinn och nyckel-turken skäggetorpcentrum, han är duktig och pinsamt billig!

Till mitt försvar måste jag fakitskt säga att även jag kapade mitt personbästa i söndags. Tror att det till slut blev 6 tiondelar, och det utan highsider! 57,13 är tiden du ska slå när du skruvat ihop hojen!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC